AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni F.eks hvis man man må bo sammen med et uhelbredelig sykt menneske og se at det bare går nedover med vedkommende? Og at man opplever seg fanget i situasjonen uten noen reell vei ut? Anonymkode: 8e094...2f2 0 Siter
cilie Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): F.eks hvis man man må bo sammen med et uhelbredelig sykt menneske og se at det bare går nedover med vedkommende? Og at man opplever seg fanget i situasjonen uten noen reell vei ut? Anonymkode: 8e094...2f2 Selvfølgelig - det er helt forståelig. 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Ja, det er en helt vanlig følelse. Gjennom å skape en så god hverdag man kan, gjerne med helt hverdagslige rutiner og pustepauser ut, så går det rundt. Vi mennesker er ekstremt tilpasningsdyktige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Ok, takk for svar til alle. Jeg har lurt litt på det. At det ikke er alt ved mine humørsvingninger som bunner i egen sykdom. Og da kan ikke "allverdens" medisiner gjøre noe med det. Da er det bare livssituasjonen min. Medisiner kan bøte på symptomer fra sykdommen, men ikke på det andre. Takk, da ble ting mye klarere. Jeg har jo forsåvidt hørt det samme fra ulike behandlere jeg har hatt da, men har liksom ikke helt villet ta det så mye innover meg. Jeg har mer tenkt at alt er sykdommen min sin skyld, men har samtidig likevel hatt i bakhodet at livssituasjonen også kan spille inn. Fint å få det bekreftet. Anonymkode: 8e094...2f2 1 Siter
Musikk Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): F.eks hvis man man må bo sammen med et uhelbredelig sykt menneske og se at det bare går nedover med vedkommende? Og at man opplever seg fanget i situasjonen uten noen reell vei ut? Anonymkode: 8e094...2f2 Ja, det er normalt alle følelser kan komme fram i lyse. Endret 7. juni av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.