Gå til innhold

Slankesprøyte.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er litt interessert i å prøve dette og lurer på om jeg skal få en time til legen for å få det, men får vel ikke time før høsten nå. Sånn er det på legesenteret om sommeren, min venninne skal begynne på det i morgen så håper det går bra med henne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan høre med fastlegen din. 

Endret av Musikk
stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Du kan høre med fastlegen din. 

Ja kan jo det, venninna mi sku få hjelp av rus og psykisk helse de første gangene og det kunne jo jeg og ha gjort. 

Skrevet

Slankesprøyter er veldig effektivt for mange. Utfordringen er at hvis man ikke tar tak i årsaken til at man overspiser/spiser usunt så vil man som regel ramle tilbake til gamle vaner når man slutter på sprøytene igjen.

Sprøytene reduserer appetitten, men den vil jo komme tilbake når man slutter på dem. 

Skrevet
stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Er litt interessert i å prøve dette og lurer på om jeg skal få en time til legen for å få det, men får vel ikke time før høsten nå. Sånn er det på legesenteret om sommeren, min venninne skal begynne på det i morgen så håper det går bra med henne. 

Overspiser du av emosjonelle grunner? Bruk pengene på samtaleterapi hos en god psykiater istedenfor?

Anonymkode: 4b1c7...3c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Overspiser du av emosjonelle grunner? Bruk pengene på samtaleterapi hos en god psykiater istedenfor?

Anonymkode: 4b1c7...3c8

Ja gjør nok det, er ikke privat psykiater her men har fact. Tror ikke han kan noe om sånt men vernepleier vil jeg skal gå til ernæringsfysiolog pga høyt kolesterol. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...