AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Kort fortalt: depresjon/bp2+angst. Har tidligere hatt alvorlig depresjon med psykotiske symptomer (ikke psykose). Har nettopp økt Lamictal-dosen. Sover dårlig. Ny terapi som ble krevende for meg (mye tilbake i tid/oppvekst) og jeg opplever forverring og høyt stress. Har hatt taletrang de siste dagene. Er normalt stille. Det jeg opplever nå er at jeg ser min mors ansikt på andre mennesker på gaten. Synes det er litt vanskelig. Er det vanlig å ha syner fra tid til annen? Anonymkode: b7a61...cd2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Du la ut denne tråden for en time siden. Anonymkode: 9e5e6...2fe 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Åh, hvor ble innlegget av? Anonymkode: b7a61...cd2 0 Siter
Vendi Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Åh, hvor ble innlegget av? Anonymkode: b7a61...cd2 På forum for Samliv og seksualitet Endret 8. juni av Vendi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.