AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Da jeg var jentunge hadde jeg og jentene i klassen min minnebok. Dette var på barneskolen husker jeg godt. Er det andre her som hadde minnebok? Koselig å tenke tilbake på. Anonymkode: 8c8fe...e01 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da jeg var jentunge hadde jeg og jentene i klassen min minnebok. Dette var på barneskolen husker jeg godt. Er det andre her som hadde minnebok? Koselig å tenke tilbake på. Anonymkode: 8c8fe...e01 Ja vi hadde også minnebok, hadde nå en lenge men nå har den forsvunnet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da jeg var jentunge hadde jeg og jentene i klassen min minnebok. Dette var på barneskolen husker jeg godt. Er det andre her som hadde minnebok? Koselig å tenke tilbake på. Anonymkode: 8c8fe...e01 Ja, den ligger i en eske et sted. 0 Siter
Vendi Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ja, hadde flere i skoleårenes løp. Husker to typer. Den ene med bare blanke sider hvor man skrev og tegnet en hilsen så pent man kunne. Gjerne dikt og kloke ord. Den andre var mer sånn utfylling hvor man svarte på spørsmål. Husker jeg syntes begge deler var litt gøy. Dessverre har jeg ikke tatt vare på noen av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.