Gå til innhold

Meditasjon.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det noen som mediterer her?

Med en gang jeg setter meg til å meditere kjenner jeg det åpner seg i hodet, det er nok kanaler og det strømmer energi inn i hodet mitt. Mediterte da på universet men så ble jeg litt ufokusert og begynte å tenke på hva som kommer inn. Det er jo energi av noe slag, det kommer vel fra universet da? Får ta det litt og litt, prøver på nytt i morgen, burde jeg meditere på lys og kjærlighet? Altså universet er jo uendelig men det er jo lys og kjærlighet der, det er vel det jeg trenger? 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Ingen med erfaring? 

stjernestøv
Skrevet

Spurte chatgpt men den begynte bare å skrive om min schizoaffektive lidelse, uff at jeg fortalte om det. Vil jo ha svar. 

stjernestøv
Skrevet

Fikk healdigvis helt andre svar fra google, den mente det var bedre å meditere på lys og kjærlighet da universet er så mektig. 

stjernestøv
Skrevet

Og etter en så sterk opplevelse måtte jeg jorde meg osv. Mediterte vel i et kvarter og føler men enda ikke lukket, har klappet på kroppen og har bena på gulvet hm. 

Skrevet

Jeg mediterer i perioder, særlig av typen mindfulness.

Jeg vil tro du kan ha glede av veiledet meditasjon. Når en mediterer alene kan det fort ende i kverning av negative tanker; det krever mye konsentrasjon å holde fokus.

Skrevet
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Jeg mediterer i perioder, særlig av typen mindfulness.

Jeg vil tro du kan ha glede av veiledet meditasjon. Når en mediterer alene kan det fort ende i kverning av negative tanker; det krever mye konsentrasjon å holde fokus.

Ok, mindfulness er jo bra. 

Ja prøvde det en dag og men hadde vanskelig for å visualisere men kan jo øve meg, holdt fokus på en måte da men lurte på hva som kom inn og da ble jeg litt redd. Minnet meg om før, kan ikke gå med kanalen åpne 24/7. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Det er jo energi av noe slag, det kommer vel fra universet da?

Det er nok bare din egen energi, du er en del av universet selv. 

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Minnet meg om før, kan ikke gå med kanalen åpne 24/7.

Stiller du mottakeren inn på riktig kanal og riktig volum, går det helt fint.

Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det er nok bare din egen energi, du er en del av universet selv. 

Stiller du mottakeren inn på riktig kanal og riktig volum, går det helt fint.

Ja universet er jo inni oss men energien kommer jo inn i hodet mitt ovenfra. 

Ja det er det jeg må lære meg men lys og kjærlighet er vel riktig? Eller kanskje kristus energien? 

Skrevet

Prøver kristus energien i morgen for den gir beskyttelse og kjærlighet. 

Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja universet er jo inni oss men energien kommer jo inn i hodet mitt ovenfra. 

Akkurat det er nok sansebedrag.

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja det er det jeg må lære meg men lys og kjærlighet er vel riktig? Eller kanskje kristus energien? 

Det må du finne ut av selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...