Gå til innhold

Stor forskjell på private terapeuter om man må ha faste intervaller på timene eller ei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i 2 ulike terapi-løp. Første terapeut tok opp temaet første time og jeg "bandt" meg til time annenhver uke (hun jobbet 100%i i praksisen). Ny terapi nå og her sier terapeuten bare at "jeg er her om/når du trenger meg" og jeg har hatt både 1 og 4 uker imellom timene uten kommentar fra hans side (han jobber 50%på DPS). Hvilken erfaring har du?

Anonymkode: 568a8...b51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går helprivat og styrer det helt selv. Har ikke spurt hva behandler mener, noen ganger går jeg fire uker på rad, så en måneds pause. Noen ganger har jeg masse overskudd til å jobbe, noen ganger må jeg roe ned. Har kompleks ptsd. De tjener jo penger på oss, så noen vil kanskje prøve å påvirke antall timer. Hun jeg går hos er fullbooket flere måneder fremover så hun har ikke det problemet. 

Anonymkode: 30ffc...969

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg går helprivat og styrer det helt selv. Har ikke spurt hva behandler mener, noen ganger går jeg fire uker på rad, så en måneds pause. Noen ganger har jeg masse overskudd til å jobbe, noen ganger må jeg roe ned. Har kompleks ptsd. De tjener jo penger på oss, så noen vil kanskje prøve å påvirke antall timer. Hun jeg går hos er fullbooket flere måneder fremover så hun har ikke det problemet. 

Anonymkode: 30ffc...969

Ja, ok! Du sender bare mail uken før for å bestille time?

Anonymkode: 568a8...b51

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...