Gå til innhold

Unngå å få et problematisk forhold til mat og vekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg ønsker gjerne unngå å få et problematisk forhold til mat og vekt og lurer derfor på om noen av dere har tips til åssen lykkes med å gå ned i vekt på best mulig måte? Jeg forsøker ikke telle kalorier og ikke ha noe "nei"-mat. Noe annet?

Anonymkode: e24dc...0e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du få et problematisk forhold til det? Er du psykisk syk fra før?

Anonymkode: de41f...96b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle du få et problematisk forhold til det? Er du psykisk syk fra før?

Ja, det er jeg. Også har moren min hatt anoreksi (vet ikke om det er arvelig men?).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er jeg. Også har moren min hatt anoreksi (vet ikke om det er arvelig men?).

ok,  ikke ta for hardt i og  ikke begrens for mye er mitt råd. Det er ofte bare noen få endringer som skal gjøres så går man gradvis ned :) Spis vanlig kost, ikke hiv deg på noe mote-dietter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...