AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Altså desto verre følelse etterpå, jo bedre jobbet man og terapeuten? Vi snakker om undertrykte følelser fra et helt liv. Anonymkode: 6e7f2...f85 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (14 minutter siden): Dette skal terapeuten kunne svare deg på. Absolutt😃 Anonymkode: 6e7f2...f85 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså desto verre følelse etterpå, jo bedre jobbet man og terapeuten? Vi snakker om undertrykte følelser fra et helt liv. Anonymkode: 6e7f2...f85 Ikke lett tema så klart du blir verre av det, naturlig det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ikke lett tema så klart du blir verre av det, naturlig det. Ja, det er nok naturlig. Gruer meg til fortsettelsen da, det gjør så vondt. Anonymkode: 6e7f2...f85 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det er nok naturlig. Gruer meg til fortsettelsen da, det gjør så vondt. Anonymkode: 6e7f2...f85 Det blir ofte verre før det blir bedre men det har du nok hørt fra før 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni stjernestøv skrev (18 minutter siden): Det blir ofte verre før det blir bedre men det har du nok hørt fra før Ja, det har jeg😅 Anonymkode: 6e7f2...f85 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.