Gå til innhold

Dukke...


huufsa

Anbefalte innlegg

Hei !

... Ville du være med opp sa du??

Hmm.. -jeg tror kanskje oppturen er på gang...

Dagen i dag har vært bedre enn på lenge... -super har den ikke vært, men.... -det virker som det går litt 'riktig vei' igjen....

*phu!*

Jeg vil veldig gjerne ha deg med...!

... -Bli med, da vel !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Nå heter ikke jeg Dukke da, men jeg fikk så lyst til å si noe jeg og... ;o)) (skravla...??)

Det er godt å høre at du føler deg litt bedre... Jeg vil også være med deg opp, skulle ikke vi på den høyeste toppen og bare rope ut vår glede???

Jeg har hatt en fin dag i dag, det var såå godt... Håper du får en fin kveld og natt, kjære deg... Og det gjelder deg også, Dukke, om du leser dette....

*mange gode klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heter ikke jeg Dukke da, men jeg fikk så lyst til å si noe jeg og... ;o)) (skravla...??)

Det er godt å høre at du føler deg litt bedre... Jeg vil også være med deg opp, skulle ikke vi på den høyeste toppen og bare rope ut vår glede???

Jeg har hatt en fin dag i dag, det var såå godt... Håper du får en fin kveld og natt, kjære deg... Og det gjelder deg også, Dukke, om du leser dette....

*mange gode klemmer*

Jeg vil veldig gjerne at du blir med også !!

Oppover, og oppover....

Kom, så løøøper vi !!!!

*tar både Trampe og Dukke i hånda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heter ikke jeg Dukke da, men jeg fikk så lyst til å si noe jeg og... ;o)) (skravla...??)

Det er godt å høre at du føler deg litt bedre... Jeg vil også være med deg opp, skulle ikke vi på den høyeste toppen og bare rope ut vår glede???

Jeg har hatt en fin dag i dag, det var såå godt... Håper du får en fin kveld og natt, kjære deg... Og det gjelder deg også, Dukke, om du leser dette....

*mange gode klemmer*

Så fiint at du vil være med !!

Oppover, og oppover....!

Kom, så løøøper vi !!

**tar Trampe og Dukke i hånda og legger på sprang**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne at du blir med også !!

Oppover, og oppover....

Kom, så løøøper vi !!!!

*tar både Trampe og Dukke i hånda*

*knis*

... er litt ' skrive-sjuk, jeg da !

fikk ERROR hver gang jeg skulle sende, men...

ja, ja... vi fikk løpt en del, da... ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

*knis*

... er litt ' skrive-sjuk, jeg da !

fikk ERROR hver gang jeg skulle sende, men...

ja, ja... vi fikk løpt en del, da... ;o))

Fint at du vil trimme meg litt, vennen... Håper du har hatt ei god natt, det har jeg serru, to gode netter på rad, det er helt ufattelig... ;o) Men du så godt...

*Mange gode klemmer sendes deg vennen min....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk kjære deg.

Klart jeg vil bli med opp,men jeg tror dere må vente litte på meg denne gangen....ikke det,har sovet godt i natt,og føler vel litt av det nå.MEN jeg skal ha ansvaret for 2.kl alene i 14 dager fremover og ser slettes ikke lyst på det nå.Er så trøtt og sliten,har bare lyst å SOVE SOVE SOVE.....i minst hundre år.

Men du......kan ikke dere løpe en tur opp på toppen da for å sjekke åssen det er der oppe før jeg kommer,kan jo være skummelt der oppe også vet du:)

Håper du,ja og trampe for noen megafine dager fremover.

God klem fra meg som føler seg både i veien og som en "ikke no"for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kjære deg.

Klart jeg vil bli med opp,men jeg tror dere må vente litte på meg denne gangen....ikke det,har sovet godt i natt,og føler vel litt av det nå.MEN jeg skal ha ansvaret for 2.kl alene i 14 dager fremover og ser slettes ikke lyst på det nå.Er så trøtt og sliten,har bare lyst å SOVE SOVE SOVE.....i minst hundre år.

Men du......kan ikke dere løpe en tur opp på toppen da for å sjekke åssen det er der oppe før jeg kommer,kan jo være skummelt der oppe også vet du:)

Håper du,ja og trampe for noen megafine dager fremover.

God klem fra meg som føler seg både i veien og som en "ikke no"for tiden.

Hei, Dukka mi'...

Det er vel ikke brått sikkert at vi kommer lengre enn halvveis, vi da... -vi får se....

Bakken er bratt, vet du ! :o))

Jeg har vært klar for å ta fatt på motbakken flere ganger i dag, jeg... - i går også.... men det svinger veldig, og liike mange ganger har jeg hatt lyst til å bare la meg skli ned igjen..... Jeg håper bare at 'riktig' side vinner denne gangen... ;o))

Lover å vente på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...