AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg er så sulten hele tiden og tenker alltid på mat. Jeg går på flere medisiner som det står vektøkning og økt appetitt på. Er det noen medisiner som jeg kan ta som minsker appetitten og matlysten? Anonymkode: b0375...3bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Marye skrev (8 minutter siden): Saxenda, jeg gikk ned 27 kg Finnes det som tabletter? Anonymkode: b0375...3bf 0 Siter
Marye Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes det som tabletter? Anonymkode: b0375...3bf Nei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Marye skrev (2 minutter siden): Nei Ingen andre heller? Men hva skjer når man slutter med dem? Går man ikke opp alt sammen igjen da? Eller er slankeoperasjon bedre? Anonymkode: b0375...3bf 0 Siter
Marye Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen andre heller? Men hva skjer når man slutter med dem? Går man ikke opp alt sammen igjen da? Eller er slankeoperasjon bedre? Anonymkode: b0375...3bf Bodde med ei som tok slankeoperasjon og hun er like stor 5 år etter man trenger ikke slutte med sprøytene men ta en liten vedlikeholdsdose 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg går på flere medisiner som det står vektøkning og økt appetitt på. Hvilke medisiner? Trenger du dem egentlig, når de har så store bivirkninger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (8 minutter siden): Hvilke medisiner? Trenger du dem egentlig, når de har så store bivirkninger? Jeg tisset på meg i natt og det er pga risperidon, trenger jeg den egentlig? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jeg tisset på meg i natt og det er pga risperidon, trenger jeg den egentlig? Det må du vurdere selv. Jeg vet bare at mange som ikke trenger det blir lurt til å ta Zyprexa, som er kjent for vektøkning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det må du vurdere selv. Jeg vet bare at mange som ikke trenger det blir lurt til å ta Zyprexa, som er kjent for vektøkning. Ja tok det jeg og før men har lagt på meg av nesten alle ap jeg. 0 Siter
Musikk Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er så sulten hele tiden og tenker alltid på mat. Jeg går på flere medisiner som det står vektøkning og økt appetitt på. Er det noen medisiner som jeg kan ta som minsker appetitten og matlysten? Anonymkode: b0375...3bf 😢 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Marye skrev (1 time siden): Bodde med ei som tok slankeoperasjon og hun er like stor 5 år etter man trenger ikke slutte med sprøytene men ta en liten vedlikeholdsdose Er bare redd jeg ikke skal klare å holde vekta. Det er det som er vanskelig. Anonymkode: b0375...3bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (1 time siden): Hvilke medisiner? Trenger du dem egentlig, når de har så store bivirkninger? Det vet jeg ikke. Men er redd om jeg slutter på dem at jeg skal bli dårligere. Anonymkode: b0375...3bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det vet jeg ikke. Men er redd om jeg slutter på dem at jeg skal bli dårligere. Anonymkode: b0375...3bf Har du diskutert med behandler om det finnes alternativer? Anonymkode: 836dc...5f6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.