AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:36 Skrevet tirsdag kl 19:36 Greia er at jeg var i et langt forhold. Når jeg trengte ham mest var han ikke der for meg. Da slo jeg opp. Tenker hvis jeg i fremtiden må fjerne en bryst eller må amputere et ben, må ha gebiss eller ikke lenger kan jobbe. Så vil vedkommende kanskje dumpe meg. Er dette irrasjonelt? Jeg vil derfor finne gjensidig kjærlighet. Føler med alle kravene filk har for å bare date noen, har ingen kjærlighet i bunnen, mye overfladisk. Anonymkode: 176d4...088 0 Siter
Lillemus Skrevet tirsdag kl 20:49 Skrevet tirsdag kl 20:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette irrasjonelt? Jeg vil derfor finne gjensidig kjærlighet. Føler med alle kravene filk har for å bare date noen, har ingen kjærlighet i bunnen, mye overfladisk. Anonymkode: 176d4...088 Irrasjonelt ja, men også forståelig etter din tidligere erfaring. Jeg synes du skal prøve å legge dette helt fra deg og ikke la det påvirke datingen din. Det kan hende en partner ikke vil være sammen med deg om du blir alvorlig syk, men det kan like gjerne være at han vil stå ved din side hele tiden, sats på det siste! 1 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:04 Skrevet torsdag kl 06:04 Ja, det er irrasjonelt, og veldig destruktivt for deg. Du må tenke helt motsatt. At alt kommer til å gå helt supert, inntil det ikke gjør det, ikke før. Du må tro på deg selv, og stole på andre. Gi deg selv og andre en sjanse. Anonymkode: 53718...eb6 1 Siter
Grendel Skrevet torsdag kl 06:43 Skrevet torsdag kl 06:43 AnonymBruker skrev (På 9.6.2026 den 21.36): Tenker hvis jeg i fremtiden må fjerne en bryst eller må amputere et ben, må ha gebiss eller ikke lenger kan jobbe. Så vil vedkommende kanskje dumpe meg. Da er du tilbake til der du er nå. Med andre ord har du ikke så mye å tape. Jeg tror ikke det er så vanlig å dumpe partneren av de grunnene du nevner. Er det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.