Gå til innhold

hvorfor ikke glemme??


Gjest anonymous16

Anbefalte innlegg

Gjest anonymous16

hvorfor kan jeg ikke glemme det "vonde" som skjedde på ungdomsskolen...baksnakking osv....har begynt på vgs....men tror at ingen liker meg.....jeg må lærer meg å bli "glad" i seg selv.....men hvordan?? har fått nye venner på vgs.....føler at jeg blir godtatt.....hvorfor ikke bare glemme? tenker på mye rart så jg blir "trist" men vet ikke hva jg tenke på....prøver å tenke på nuet.....jeg har det bra....det går bra på skolen med venner osv....

HVORFOR IKKE GLEMME?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Dette er sår som er påført deg da du var i en sårbar alder... Prøv å se framover, se på det du har i dag, på de vennene du har fått på vgs... Lett å si, sier du kanskje, men det er måter å komme seg videre på... Jobb med å bli mer glad i deg selv... Ta fram de positive tingene om deg, tren på de, du kommer til å finne flere..

Det er ikke gjort på en-to-tre, men vi må ofte trene litt på sånne ting.. Ikke gi opp iallefall...

Lykke til da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Saigon

Det kan hende du må få bearbeidet det som skjedde på ungdomsskolen. Få snakke om det. Det er ikke lett og glemme og det er ikke bestandig det går ann å glemme det uten å snakke om det som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...