stjernestøv Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Betyr det at alt jeg leser om i bøker handler om meg eller noe annet? Stod mye før at jeg hadde selvhenføring, men det er jo fordi jeg kjenner meg igjen i bøker. Da har jeg det jo alltid da hvis det er det det betyr. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Det er vel heller hvis du tror at det som er skrevet handler spesifikt om deg som person, og ikke noen andre i det hele tatt. At man kan kjenne seg igjen, blir noe annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juni Forfatter Skrevet 11. juni Stikkelsbær skrev (4 minutter siden): Det er vel heller hvis du tror at det som er skrevet handler spesifikt om deg som person, og ikke noen andre i det hele tatt. At man kan kjenne seg igjen, blir noe annet. Ja akkurat, tror aldri jeg har hatt selvhenføring. Da er det jo mange psykologer og sykepleiere som har det og, flere har sagt til meg da de leste om diagnoser trodde de de hadde alt. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Da jeg var gal så så jeg beskjeder fra Gud overalt. Ting som boktitler hadde skjult mening og det var mye av det. Det var selvhenføring. 0 Siter
Musikk Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Worrisome_plenty skrev (34 minutter siden): Da jeg var gal så så jeg beskjeder fra Gud overalt. Ting som boktitler hadde skjult mening og det var mye av det. Det var selvhenføring. Huff da godt dette gikk bort tilslutt. 1 Siter
Musikk Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni (endret) Jeg tror du levde deg in i boka/historien Endret 11. juni av Musikk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Worrisome_plenty skrev (16 timer siden): Da jeg var gal så så jeg beskjeder fra Gud overalt. Ting som boktitler hadde skjult mening og det var mye av det. Det var selvhenføring. Ok vet ikke hva de mener om det ang meg for husker jo ikke alt, bare husker jeg hadde med en bunke bøker om gang og sa det var det samme jeg opplevde. Men kan ha vært noe annet og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.