Gå til innhold

Fikk nei til fritak for barna under mangfoldsuka på skolen, holdt barna hjemme flere dager, engasjerer advokat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da Selcuk Karademir fikk nei til fritak under mangfoldsuka, holdt han barna hjemme flere dager. Nå tar han saken videre til Statsforvalteren.

Hva tenker dere, er det greit å holde barna hjemme fra mangfoldsuka? Jeg tenker skolen burde tilby et alternativ den uka for de som ikke vil delta.

https://www.nettavisen.no/nyheter/fritak-for-prideflagget-i-skolen-far-raser-etter-nei-fra-rektor-i-drammen/s/5-95-3087424

Anonymkode: 7ea63...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At barn holdes hjemme uten å være syke syns jeg ikke er greit, men de burde fått tilbudet om et alternativt opplegg der de kunne jobbet med fag. 

Selv vil jeg ha religionsundervisningen ut av skolen, eller i det mintse en ordning som gjør at de som ikke ønsker å bli opplært i religiøs hjernevask kan få slippe og heller jobbe med matte, samfunnsfag osv.

Anonymkode: 91ece...d9a

Skrevet

Det kommer ikke frem at det er noe opplegg som det er grunn til å reagere mot. Det virker som det er flagget i seg selv.

Hvis det hadde vært et kontroversielt opplegg hvor man lærer at man egentlig er jente hvis man leker med dukker så forstår jeg at folk ville protestert. Det er langt forbi å bare fremme toleranse.

Sånn som saken fremstår synes jeg det er for tynt grunnlag for å holde noen hjemme fra skolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...