Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for minne dumheter på en torsdag kveld🌻

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg beklager ingen f..  mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. 

Endret av Musikk
stjernestøv
Skrevet
Musikk skrev (6 minutter siden):

Jeg beklager ingen f..  mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. 

Har ikke lest det men er du stressa? 

Skrevet
Musikk skrev (20 timer siden):

Beklager for minne dumheter på en torsdag kveld🌻

Musikk skrev (19 minutter siden):

Det var litt av en beklagelse 😅

psykedeliker
Skrevet
Musikk skrev (24 minutter siden):

Kan du gi noen eksempler på kvalifiserte krenkelser?

Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Jeg mobber deg ikke, men jeg observerer at det er synd at utkastede fra Kvinneguiden som kommer hit, tar med seg den samme ukulturen hit som fikk dem kastet ut derfra.

Jeg har sett det titalls/snart hundrevis av ganger.

Skrevet
Musikk skrev (9 minutter siden):

🤫

Jeg synes ikke det er ok at du spammer flere tråder med masse emoijis. Nå synes jeg du skal puste litt med magen og ikke skrive flere innlegg før du har funnet roen. Dette er et diskusjonsforum og da bruker man ord.

Skrevet
Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det er ok at du spammer flere tråder med masse emoijis. Nå synes jeg du skal puste litt med magen og ikke skrive flere innlegg før du har funnet roen. Dette er et diskusjonsforum og da bruker man ord.

🤫

Skrevet
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Kan du gi noen eksempler på kvalifiserte krenkelser?

🙄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...