Musikk Skrevet 11. juni Forfatter Skrevet 11. juni https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-ikke-unnskylde-seg/84613966 🧐 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni (endret) Jeg beklager ingen f.. mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. Endret 12. juni av Musikk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Musikk skrev (6 minutter siden): Jeg beklager ingen f.. mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. Har ikke lest det men er du stressa? 0 Siter
Ekstra Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Musikk skrev (20 timer siden): Beklager for minne dumheter på en torsdag kveld🌻 Musikk skrev (19 minutter siden): Jeg beklager ingen f.. mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. Det var litt av en beklagelse 😅 5 Siter
psykedeliker Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Musikk skrev (24 minutter siden): Jeg beklager ingen f.. mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. Kan du gi noen eksempler på kvalifiserte krenkelser? 0 Siter
ISW Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Musikk skrev (2 timer siden): Jeg beklager ingen f.. mobberen i Doktoronline! noen få her som ikke er mobberen🌻Dere er like med nick og uten når det kommer mobbing og hatt. Voksne folk. Jeg mobber deg ikke, men jeg observerer at det er synd at utkastede fra Kvinneguiden som kommer hit, tar med seg den samme ukulturen hit som fikk dem kastet ut derfra. Jeg har sett det titalls/snart hundrevis av ganger. 3 Siter
Fru2020 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Musikk skrev (9 minutter siden): 🤫 Jeg synes ikke det er ok at du spammer flere tråder med masse emoijis. Nå synes jeg du skal puste litt med magen og ikke skrive flere innlegg før du har funnet roen. Dette er et diskusjonsforum og da bruker man ord. 5 Siter
Musikk Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Fru2020 skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det er ok at du spammer flere tråder med masse emoijis. Nå synes jeg du skal puste litt med magen og ikke skrive flere innlegg før du har funnet roen. Dette er et diskusjonsforum og da bruker man ord. 🤫 0 Siter
Musikk Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni psykedeliker skrev (4 timer siden): Kan du gi noen eksempler på kvalifiserte krenkelser? 🙄 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.