Gå til innhold

Bidrar du til utforming av behandlingsplan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bidrar du aktivt til utforming av benhandlingsplanen din, eller overlater du det til behandler? Hvor ofte evaluerer dere planen? 

Forholder dere dere kun til det som er nevnt i planen, eller tar dere også tak i eventuelle andre problemstillinger som dukker opp underveis?

Anonymkode: d7a87...f24

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bidrar du aktivt til utforming av benhandlingsplanen din, eller overlater du det til behandler? Hvor ofte evaluerer dere planen? 

Forholder dere dere kun til det som er nevnt i planen, eller tar dere også tak i eventuelle andre problemstillinger som dukker opp underveis?

Anonymkode: d7a87...f24

Gikk på DPS i 3 år. Ingen behandlingsplan. Visste ikke at det var en "greie".

Anonymkode: 21c49...268

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gikk på DPS i 3 år. Ingen behandlingsplan. Visste ikke at det var en "greie".

Anonymkode: 21c49...268

Samme, det har jeg aldri fått spørsmål om.

Skrevet

Da jeg gikk i behandling på DPS snakket vi om hvilke mål jeg hadde, men var aldri snakk om behandlingsplan eller evaluering av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...