AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bidrar du aktivt til utforming av benhandlingsplanen din, eller overlater du det til behandler? Hvor ofte evaluerer dere planen? Forholder dere dere kun til det som er nevnt i planen, eller tar dere også tak i eventuelle andre problemstillinger som dukker opp underveis? Anonymkode: d7a87...f24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bidrar du aktivt til utforming av benhandlingsplanen din, eller overlater du det til behandler? Hvor ofte evaluerer dere planen? Forholder dere dere kun til det som er nevnt i planen, eller tar dere også tak i eventuelle andre problemstillinger som dukker opp underveis? Anonymkode: d7a87...f24 Gikk på DPS i 3 år. Ingen behandlingsplan. Visste ikke at det var en "greie". Anonymkode: 21c49...268 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gikk på DPS i 3 år. Ingen behandlingsplan. Visste ikke at det var en "greie". Anonymkode: 21c49...268 Samme, det har jeg aldri fått spørsmål om. 0 Siter
Sjø Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Da jeg gikk i behandling på DPS snakket vi om hvilke mål jeg hadde, men var aldri snakk om behandlingsplan eller evaluering av den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.