Gå til innhold

Å gi slipp på kontrollen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg nå ferdig med å tvile på diagnosen min og medisineringen min. Jeg godtar begge deler fullt ut, og vil heretter bare rette meg etter det. Ingen tvil, ingen spørsmål, bare godta. Det er tross alt ikke jeg som vet best, men leger som har årevis med utdanning. Tror jeg kommer til å spare meg selv for mange tanker og hodebry nå. Kjenner det skal bli litt godt. 

Man skal selvfølgelig ikke bestandig sluke alt rått. Det er jo sunt med en viss årvåkenhet og gjøre seg egne vurderinger, og det bør være rom for tvil og egne innspill i kontakt med helsevesenet, men sånn som jeg har holdt på i årevis er ikke klokt eller riktig. Jeg har hatt for mye tvil og gjort ting jeg ikke burde ift medisiner, men nå er det på tide å gi slipp. 

Andre som har hatt det sånn?

Anonymkode: 69bbb...891

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...