Gå til innhold

Fritidsangst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får angst av å ha fritid. Synes ikke det er fantastisk å være på jobb alltid heller, man blir jo lei og sliten. Men allerede før jeg forlater arbeidsplassen i dag, kjenner jeg på noe vondt. Masse pågangsmot på jobb og kjenner ikke annet enn engasjement i det jeg driver med. Ikke et problem i verden. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb og føler meg ikke bra. Orker heller ikke gjøre noe som ikke er jobb. Har lurt på om det er det at jeg kjeder meg, men det gjør jeg virkelig ikke. Følelsen blir faktisk verre og mer angsty når jeg ser for meg å skulle gjøre et eller annet for moro skyld. Kan ringe noen og avtale aktivitet eller å møtes, men det gir null mening for meg. I leiligheten ser det ut som en dass også, men kan ikke si jeg kjenner noen driv til å rydde. Føler at visse roller/sider av meg fungerer "perfekt", og så lenge jeg holder meg til dem har jeg masse overskudd. Men hjemmepersonen funker ikke. 

What to do? Ringe og spør om mer jobb et sted jeg ikke har jobbet en stund? Bare håper det vil ta bort denne forferdelige følelsen av "undergang", men er ikke sikker. 

Anonymkode: 9f6ee...497

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det å be om mer jobb er jo bare å unnvike problemet i stedet for å jobbe med det.

Anonymkode: 67515...ad8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...