Gå til innhold

Jeg husker svært lite fra barneskolen, hva med deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kun to minner; at vi spilte ball på en bane i skolegården og læreren som krenker meg seksuelt. Ellers er det fullstendig blankt! Hvor mye husker du?

Anonymkode: 82ae5...a83

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet

Jeg husker veldig mye. Tror jeg fremdeles kan navnene på alle i klassen, kan telefonnummeret til mange av jentene fremdeles (dette var på 80 tallet 😅), husker navnene på lærerne vi hadde.

Husker leker vi lekte ute i skolegården, hvordan skolen så ut innvendig og utvendig, husker episoder fra klasserommet (som da en gutt kastet opp på pulten, eller jeg kikket gjennom nøkkelhullet på døra inn til guttegarderoben og så en av guttene i klassen naken 😵😅, hvordan det var å sitte på scenen i gymsalen da jeg hadde mensen, skuespill vi hadde på avslutninger til jul og sommer +++

påskelilje
Skrevet

Men at en lærer krenket deg seksuelt! Fikk du sagt i fra til noen? Hvordan går det med deg nå?

Skrevet
påskelilje skrev (23 minutter siden):

Men at en lærer krenket deg seksuelt! Fikk du sagt i fra til noen? Hvordan går det med deg nå?

Takk som spør😘jeg fortrengte det helt til jeg ble syk som 40-åring. Jeg sa det ikke til noen før da, nei. Jeg har klart meg greit oppover, men jeg forstår nå mer av mine reaksjonsmønster. 

Gøy at du husker mye!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk som spør😘jeg fortrengte det helt til jeg ble syk som 40-åring. Jeg sa det ikke til noen før da, nei. Jeg har klart meg greit oppover, men jeg forstår nå mer av mine reaksjonsmønster. 

Gøy at du husker mye!

Jeg kjenner ei som ventet enda 10-15 år lenger med å fortelle ❤️ Traumene har satt seg i kroppen og har påvirket henne sterkt. Hun får heldigvis god hjelp nå ❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...