Gå til innhold

Å bli lik kjæresten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vrangforestilling å tro man er en annen person enn man er? Skifte personlighet hver gang man får en ny kjæreste? Vil si det er dømt til å feile? Bli lik den kjæresten man har og oppføre seg som den personen? Hva er dette? 

Anonymkode: 08099...db5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Det spørs vel hvor langt man går? Det virker som du nærmest utsletter deg selv fullstendig. Det er ikke bra.

Det å tilpasse seg litt kalles sosialisering. Jeg tror det er normalt at kjærester blir inspirert av hverandre og etterhvert får litt like interesser og meninger.

Jeg tenker også at når man er veldig ung så vet man ikke helt hvem man er, og at man endrer væremåte mer etter hvem man er sammen med. Den klassiske "Finne seg sjæl" fasen.

Jeg tror nok at du må øve litt på å være uenig med kjæresten uten å frykte konflikt.

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (3 minutter siden):

Tja... Det spørs vel hvor langt man går? Det virker som du nærmest utsletter deg selv fullstendig. Det er ikke bra.

Det å tilpasse seg litt kalles sosialisering. Jeg tror det er normalt at kjærester blir inspirert av hverandre og etterhvert får litt like interesser og meninger.

Jeg tenker også at når man er veldig ung så vet man ikke helt hvem man er, og at man endrer væremåte mer etter hvem man er sammen med. Den klassiske "Finne seg sjæl" fasen.

Jeg tror nok at du må øve litt på å være uenig med kjæresten uten å frykte konflikt.

Like diagnoser og like problemer og like gleder og sorger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Like diagnoser og like problemer og like gleder og sorger. 

Like diagnoser, faktisk? 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (30 minutter siden):

Like diagnoser, faktisk? 

Autisme men AD/HD er selv diagnostisert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Autisme men AD/HD er selv diagnostisert. 

Hadde AD/HD diagnose som barn og tror den gjelder fremdeles. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hadde AD/HD diagnose som barn og tror den gjelder fremdeles. 

OK. Jeg får et inntrykk av at du kanskje jatter med. Hvis kjæresten sider hn har autisme så har får du veldig behov for å si "jeg også!", og liksom kjenne deg igjen i alt kjæresten sier.

Stemmer det? 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (11 minutter siden):

OK. Jeg får et inntrykk av at du kanskje jatter med. Hvis kjæresten sider hn har autisme så har får du veldig behov for å si "jeg også!", og liksom kjenne deg igjen i alt kjæresten sier.

Stemmer det? 

Ja det er jatting og alt er likt, det er som å skifte personlighet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja det er jatting og alt er likt, det er som å skifte personlighet. 

Du har kanskje litt lav selvtillit da. Du får bli modigere til å si hva du selv mener uten å bry deg så mye om andre er enige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...