AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lurer på om det er usannsynlig at medisinen virker allerede etter bare få dager? Jeg kjenner ikke noe til nærværet fra åndeverdenen, og jeg føler meg også mer stabil. Er det tilfeldig tro, eller kan det stemme at det kan virke så fort? Eneste er at jeg er litt paranoid og det er varierende hvorvidt jeg tør å bruke nick eller ikke. Nå ikke. Anonymkode: a5058...021 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på om det er usannsynlig at medisinen virker allerede etter bare få dager? Jeg kjenner ikke noe til nærværet fra åndeverdenen, og jeg føler meg også mer stabil. Er det tilfeldig tro, eller kan det stemme at det kan virke så fort? Eneste er at jeg er litt paranoid og det er varierende hvorvidt jeg tør å bruke nick eller ikke. Nå ikke. Anonymkode: a5058...021 Den virker fort på meg når jeg øker Men jeg har nok mine overbevisninger fordi, burde kanskje han høyere dose men da forsvinner stjernetøv helt. Er ikke meningen det heller. 0 Siter
emilie321 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Medisiner som AP og AD virker fort på meg også. Kan merke forskjell bare etter noen dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 timer siden): Den virker fort på meg når jeg øker Men jeg har nok mine overbevisninger fordi, burde kanskje han høyere dose men da forsvinner stjernetøv helt. Er ikke meningen det heller. emilie321 skrev (2 timer siden): Medisiner som AP og AD virker fort på meg også. Kan merke forskjell bare etter noen dager. Ok takk, da vet jeg at det kan virke fort hos noen Kjenner meg igjen også med at AD har virket fort tidligere. Går ikke på det nå. Anonymkode: a5058...021 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.