Gå til innhold

Kan økning av AP virke så fort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er usannsynlig at medisinen virker allerede etter bare få dager? Jeg kjenner ikke noe til nærværet fra åndeverdenen, og jeg føler meg også mer stabil. Er det tilfeldig tro, eller kan det stemme at det kan virke så fort? 

Eneste er at jeg er litt paranoid og det er varierende hvorvidt jeg tør å bruke nick eller ikke. Nå ikke. 

Anonymkode: a5058...021

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer på om det er usannsynlig at medisinen virker allerede etter bare få dager? Jeg kjenner ikke noe til nærværet fra åndeverdenen, og jeg føler meg også mer stabil. Er det tilfeldig tro, eller kan det stemme at det kan virke så fort? 

Eneste er at jeg er litt paranoid og det er varierende hvorvidt jeg tør å bruke nick eller ikke. Nå ikke. 

Den virker fort på meg når jeg øker :) Men jeg har nok mine overbevisninger fordi, burde kanskje han høyere dose men da forsvinner stjernetøv helt. Er ikke meningen det heller. 

Skrevet

Medisiner som AP og AD virker fort på meg også. Kan merke forskjell bare etter noen dager. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Den virker fort på meg når jeg øker :) Men jeg har nok mine overbevisninger fordi, burde kanskje han høyere dose men da forsvinner stjernetøv helt. Er ikke meningen det heller. 

emilie321 skrev (2 timer siden):

Medisiner som AP og AD virker fort på meg også. Kan merke forskjell bare etter noen dager. 

Ok takk, da vet jeg at det kan virke fort hos noen :) Kjenner meg igjen også med at AD har virket fort tidligere. Går ikke på det nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...