AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har agorafobi, men kommer meg ut, men med liten bevegelsesfrihet. Skal etter planen på en tur på mandag som innebærer 4 timer på buss, har også angst for å være på motorveien. Har tenkt at jeg bare må presse meg, men vet ikke om jeg har bitt over for mye? Er jo selvsagt individuelt hvor mye man kan presse seg, men vurderer å trekke meg. Burde jo ideelt sett ha trent meg på å ta buss i forkant. Anonymkode: a4579...c67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du må presse deg gradvis. Presesr du deg for mye så blir det bare en negativ erfaring og angsten kan bli forsterket (fordi du får "bekreftet" at dette er noe negativt). Ideelt sett bør du gå frem så gradvis at du utfordrer deg selv, men sitter igjen med en god følelse og en følelse av mestring. Anonymkode: 7e692...fdd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har agorafobi, men kommer meg ut, men med liten bevegelsesfrihet. Skal etter planen på en tur på mandag som innebærer 4 timer på buss, har også angst for å være på motorveien. Har tenkt at jeg bare må presse meg, men vet ikke om jeg har bitt over for mye? Er jo selvsagt individuelt hvor mye man kan presse seg, men vurderer å trekke meg. Burde jo ideelt sett ha trent meg på å ta buss i forkant. Anonymkode: a4579...c67 Det hadde jeg aldri gjort...steg for steg.. Anonymkode: 7186a...23d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.