AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Klarer dere å sette pris på dette når dere er dårlige psykisk? Jeg er veldig, veldig takknemlig selv om jeg sliter meg gjennom dagene. Prøver å si det til meg hver dag, hvor heldig jeg er som kan legge meg i en trygg seng hver eneste kveld Anonymkode: fe011...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, klarer ikke å se noe spesielt hell i å være født i Norge, og mener det er veldig oppskrytt. Jeg tror jeg, og veldig mange andre, ville hatt et bedre liv i mange andre land. Men jeg er selvsagt glad i Norge, og forsøker å gjøre det beste ut av det, slik jeg ville gjort uansett hvor jeg lever. Anonymkode: a9ca0...9d3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden 51 minutes ago, AnonymBruker said: Nei, klarer ikke å se noe spesielt hell i å være født i Norge, og mener det er veldig oppskrytt. Jeg tror jeg, og veldig mange andre, ville hatt et bedre liv i mange andre land. Men jeg er selvsagt glad i Norge, og forsøker å gjøre det beste ut av det, slik jeg ville gjort uansett hvor jeg lever. Anonymkode: a9ca0...9d3 Hvilke land mener du at du ville hatt det bedre i? Anonymkode: 37c15...8cb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.