Havfruen Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Gjelder Lamictal (i kombinasjon med Lithium). Jeg startet opp, fikk utslett på dose 100 mg, og seponerte pga dette med, tungt hjerte, da medisinen gav litt effekt på depresjonen. Utslettet viste seg å ha en annen årsak og derfor startet jeg opp igjen gradvis og er nå på 75 mg. Dessverre kan jeg ikke kjenne den positive effekten per nå. Kan medisinen virke like godt på sikt som den gjorde første gang? 0 Siter
nachnoo Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Vent med å vurdere effekt til du er i terapeutisk nivå målt med serumkonsentrasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Ja jeg har opplevd ulik virkning av lamictal på 2 ulike tidspunkter. Mulig eller ikke mulig det samme skjer med deg, du må bare prøve. Anonymkode: 0f3e7...6bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja jeg har opplevd ulik virkning av lamictal på 2 ulike tidspunkter. Mulig eller ikke mulig det samme skjer med deg, du må bare prøve. Anonymkode: 0f3e7...6bd Ja, jeg får være tålmodig. Blir litt fortvilet da det kjennes som " mitt siste håp". Anonymkode: d6320...eda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.