AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg går på Litium og Lamictal. Jeg vet jeg ikke kan klare meg uten Lamictal. Den medisinen er gull verdt for meg. Men tror jeg kan klare meg uten litium. Jeg går jo uansett på så liten dose (serumkonsentrasjon 0,4). Lurer derfor på om jeg skal seponere den. For hva har den å si for stabilitet uansett? (Når 0,4)? Anonymkode: 053af...22a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden @nachnoo : Det jeg altså lurer på er om litium med 0,4 i serumkonsentrasjon virker stemningsstabiliserende? Anonymkode: 053af...22a 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): @nachnoo : Det jeg altså lurer på er om litium med 0,4 i serumkonsentrasjon virker stemningsstabiliserende? Anonymkode: 053af...22a Jeg kan svare for meg selv; 0, 3 i s-konsentrasjon hjalp meg å redusere selvmordstankene kraftig. Kan jeg spørre hvorfor du har så lav s-konsentrasjon? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (Akkurat nå): Jeg kan svare for meg selv; 0, 3 i s-konsentrasjon hjalp meg å redusere selvmordstankene kraftig. Kan jeg spørre hvorfor du har så lav s-konsentrasjon? Egentlig av samme grunn som det du nevner.. Behandler mener/mente det virker antisuicidal. Anonymkode: 053af...22a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Egentlig av samme grunn som det du nevner.. Behandler mener/mente det virker antisuicidal. Anonymkode: 053af...22a Det er sant at det er. Anonymkode: 6c140...171 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sant at det er. Anonymkode: 6c140...171 Ja, selvmordstankene mine kommer nesten aldri lenger. Så kanskje jeg bare burde fortsette med dem selv om sk ikke er høyere. Anonymkode: 053af...22a 0 Siter
nachnoo Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): @nachnoo : Det jeg altså lurer på er om litium med 0,4 i serumkonsentrasjon virker stemningsstabiliserende? Anonymkode: 053af...22a Ja, det gjør det. Å slutte med litium for deg ser jeg på som en alvorlig selvdestruktiv handling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.