Gå til innhold

Hu Märtha er veldig synsk, mener sjaman Durek

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til høsten blir prinsesse Märtha Louise og ektemannen Durek Verrett å se i Viaplay-serien Alternative Norge, hvor seerne får bli bedre kjent med ekteparets spirituelle side. I et intervju forteller Verrett at prinsesse Märtha Louise er "veldig synsk".

– Mange tenker at det å være synsk er å se inn i fremtiden, det gjør ikke jeg. Men det å se energier, jeg kan gå inn og se hva som hindrer deg i livet. Gå tilbake og se når et traume ble skapt og så kan jeg løse opp i det. Så det har med energiarbeid å gjøre og det å kunne se bakom det fysiske sier Märtha.

Jeg tenker det siste vi trenger nå er mer sirkus fra kongehuset. 🤨

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-om-m-rtha-hun-er-veldig-synsk/s/5-95-3092669

Anonymkode: 75608...eb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare å la være å se, det. Og gjerne også la være å spre informasjon om at serien finnes gjennom tråder som dette.

Anonymkode: 39f2f...b4d

Skrevet

Hun får vel et klekkelig honorar for å delta. Sånn blir det med kommersielle (halv-) kongelige.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, Ekstra said:

Hun får vel et klekkelig honorar for å delta. Sånn blir det med kommersielle (halv-) kongelige.

Tenker hun heller burde at beholdt kongligheten og hjulpet sine gamle foreldre med å representere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Bare å la være å se, det. Og gjerne også la være å spre informasjon om at serien finnes gjennom tråder som dette.

Anonymkode: 39f2f...b4d

Jo mindre oppmerksomhet disse to får desto bedre. Nå blir vel prinsesse tittelen brukt igjen. Selvfølgelig ved en glipp.

Anonymkode: b4ac9...0fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker hun heller burde at beholdt kongligheten og hjulpet sine gamle foreldre med å representere.

Neida, det er bare fint. De hjelper monarkiet å krakelere.

Anonymkode: add9d...0a4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...