AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Til høsten blir prinsesse Märtha Louise og ektemannen Durek Verrett å se i Viaplay-serien Alternative Norge, hvor seerne får bli bedre kjent med ekteparets spirituelle side. I et intervju forteller Verrett at prinsesse Märtha Louise er "veldig synsk". – Mange tenker at det å være synsk er å se inn i fremtiden, det gjør ikke jeg. Men det å se energier, jeg kan gå inn og se hva som hindrer deg i livet. Gå tilbake og se når et traume ble skapt og så kan jeg løse opp i det. Så det har med energiarbeid å gjøre og det å kunne se bakom det fysiske sier Märtha. Jeg tenker det siste vi trenger nå er mer sirkus fra kongehuset. 🤨 https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-om-m-rtha-hun-er-veldig-synsk/s/5-95-3092669 Anonymkode: 75608...eb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Bare å la være å se, det. Og gjerne også la være å spre informasjon om at serien finnes gjennom tråder som dette. Anonymkode: 39f2f...b4d 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hun får vel et klekkelig honorar for å delta. Sånn blir det med kommersielle (halv-) kongelige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 4 minutes ago, Ekstra said: Hun får vel et klekkelig honorar for å delta. Sånn blir det med kommersielle (halv-) kongelige. Tenker hun heller burde at beholdt kongligheten og hjulpet sine gamle foreldre med å representere. Anonymkode: 75608...eb9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Bare å la være å se, det. Og gjerne også la være å spre informasjon om at serien finnes gjennom tråder som dette. Anonymkode: 39f2f...b4d Jo mindre oppmerksomhet disse to får desto bedre. Nå blir vel prinsesse tittelen brukt igjen. Selvfølgelig ved en glipp. Anonymkode: b4ac9...0fb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker hun heller burde at beholdt kongligheten og hjulpet sine gamle foreldre med å representere. Anonymkode: 75608...eb9 Neida, det er bare fint. De hjelper monarkiet å krakelere. Anonymkode: add9d...0a4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.