AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:33 Skrevet søndag kl 19:33 Jeg bruker Lamictal , Venlafaxin og Olanzapin 5mg fast. Fastlegen foreslår å bruke seroquel (som ikke er depot) i tilegg... Noen som har prøvd eller bruker kombinasjon av seroquel og zyprexa? Anonymkode: 6dbd9...55d 0 Siter
nachnoo Skrevet søndag kl 19:36 Skrevet søndag kl 19:36 Det er mot de prinsipper jeg holder meg til. Jeg ville heller økt dosen Zyprexa. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:27 Skrevet søndag kl 20:27 nachnoo skrev (49 minutter siden): Det er mot de prinsipper jeg holder meg til. Jeg ville heller økt dosen Zyprexa. Kan en økning av zyprexa , fra 5mg til 7,5 hjelpe mot angst? Anonymkode: 6dbd9...55d 0 Siter
nachnoo Skrevet i går, 06:49 Skrevet i går, 06:49 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan en økning av zyprexa , fra 5mg til 7,5 hjelpe mot angst? Anonymkode: 6dbd9...55d Kanskje. Jeg har aldri gitt Zyprexa mot angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 13:36 Skrevet i går, 13:36 nachnoo skrev (6 timer siden): Kanskje. Jeg har aldri gitt Zyprexa mot angst. Takk for svar. Kan også økning av Lamictal l hjelpe mot angst? Anonymkode: 6dbd9...55d 0 Siter
GT1 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg bruker Lamictal , Venlafaxin og Olanzapin 5mg fast. Fastlegen foreslår å bruke seroquel (som ikke er depot) i tilegg... Noen som har prøvd eller bruker kombinasjon av seroquel og zyprexa? Anonymkode: 6dbd9...55d Jeg brukte Zyprexa og Quetiapin sammen en stund. Men ikke alle psykiatere er enige i denne kombinasjonen, så Quetiapin ble fjernet hos meg og Zyprexa økt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.