AnonymBruker Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Jeg sluttet å røyke i januar i år, og nå 5 måneder etter slutt så kjenner jeg ikke på abstinenser etter nikotin. Har vært ganske ekkelt med abstinenesene, minnet om angst ubehag og smerter i kroppen. Men endelig har jeg ikke kjent på det mer på 2 uker, så da vet jeg at det er ut av kroppen min og psykisk. Endelig fri fra nikotinslaveriet som varte i 30 år. Anonymkode: b7d15...c6f 3 Siter
emilie321 Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg sluttet å røyke i januar i år, og nå 5 måneder etter slutt så kjenner jeg ikke på abstinenser etter nikotin. Har vært ganske ekkelt med abstinenesene, minnet om angst ubehag og smerter i kroppen. Men endelig har jeg ikke kjent på det mer på 2 uker, så da vet jeg at det er ut av kroppen min og psykisk. Endelig fri fra nikotinslaveriet som varte i 30 år. Anonymkode: b7d15...c6f Veldig bra jobba👏 Vet selv hvor vanskelig det kan være, så det er bare til å ta av seg hatten.... 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Bra jobba. Jeg er fem uker uten nikotin, men har brukt nikotinfri snus. Det slutter jeg med i dag. Det blir nok utfordrende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.