Gå til innhold

Er det uproblematisk å bruke Imovane hver kveld i årevis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får iallefall resept av legen når jeg ber om det, men hun har skrevet ; "ikke bruk hver dag"! Jeg har brukt dem i ca 2 år, men har perioder hvor jeg pauser og bruker melatonin istedenfor. Er redd for at Imovane gjør meg mer deprimert. 

Anonymkode: e2628...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa til legen at jeg jo nå er avhengig av Imovane. Er det et problem da? spurte hun tilbake.

Jeg har gått på den i åtte år. Hver dag.

Skrevet
Fru2020 skrev (7 minutter siden):

Jeg sa til legen at jeg jo nå er avhengig av Imovane. Er det et problem da? spurte hun tilbake.

Jeg har gått på den i åtte år. Hver dag.

Var legen din fastlege eller psykiater? Tenker at fastlegene ikke bryr seg så mye? Mulig jeg tar feil. Sover du godt på den?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var legen din fastlege eller psykiater? Tenker at fastlegene ikke bryr seg så mye? Mulig jeg tar feil. Sover du godt på den?

Det var fastlegen. Ingen psykiatere har sagt noe på det heller. De er bare veldig opptatt av at jeg skal sove.

Jeg kombinerer den med truxal og melatonin så jeg sover ja. Driver nå å seponerer truxal. Det skal jeg bruke et år på. Så blir det å seponere Imovane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...