AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg får iallefall resept av legen når jeg ber om det, men hun har skrevet ; "ikke bruk hver dag"! Jeg har brukt dem i ca 2 år, men har perioder hvor jeg pauser og bruker melatonin istedenfor. Er redd for at Imovane gjør meg mer deprimert. Anonymkode: e2628...3e1 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg sa til legen at jeg jo nå er avhengig av Imovane. Er det et problem da? spurte hun tilbake. Jeg har gått på den i åtte år. Hver dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden Fru2020 skrev (7 minutter siden): Jeg sa til legen at jeg jo nå er avhengig av Imovane. Er det et problem da? spurte hun tilbake. Jeg har gått på den i åtte år. Hver dag. Var legen din fastlege eller psykiater? Tenker at fastlegene ikke bryr seg så mye? Mulig jeg tar feil. Sover du godt på den? Anonymkode: e2628...3e1 0 Siter
Fru2020 Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var legen din fastlege eller psykiater? Tenker at fastlegene ikke bryr seg så mye? Mulig jeg tar feil. Sover du godt på den? Anonymkode: e2628...3e1 Det var fastlegen. Ingen psykiatere har sagt noe på det heller. De er bare veldig opptatt av at jeg skal sove. Jeg kombinerer den med truxal og melatonin så jeg sover ja. Driver nå å seponerer truxal. Det skal jeg bruke et år på. Så blir det å seponere Imovane. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.