AnonymBruker Skrevet i går, 12:30 Skrevet i går, 12:30 At det må være lov at det finnes et sett med regler hos henne og et annet hos foreldrene? Tenker da på senere leggetider i helger ved pass, gi dem leker de ønsker seg men ikke får lov til å få av foreldrene, litt godis som feks kake selv om foreldrene ikke liker det? Anonymkode: 51aa0...0ae 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 12:34 Skrevet i går, 12:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At det må være lov at det finnes et sett med regler hos henne og et annet hos foreldrene? Tenker da på senere leggetider i helger ved pass, gi dem leker de ønsker seg men ikke får lov til å få av foreldrene, litt godis som feks kake selv om foreldrene ikke liker det? Anonymkode: 51aa0...0ae Jeg synes det, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser. Leker foreldrene ikke vil at ungene skal ha kan jo "bo" hos bestemor. 2 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 12:34 Skrevet i går, 12:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At det må være lov at det finnes et sett med regler hos henne og et annet hos foreldrene? Tenker da på senere leggetider i helger ved pass, gi dem leker de ønsker seg men ikke får lov til å få av foreldrene, litt godis som feks kake selv om foreldrene ikke liker det? Anonymkode: 51aa0...0ae Syns det må være lov hos besteforeldre, de har sine regler og må få lov å skjemme barna litt bort 0 Siter
Ekstra Skrevet i går, 12:40 Skrevet i går, 12:40 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At det må være lov at det finnes et sett med regler hos henne og et annet hos foreldrene? Tenker da på senere leggetider i helger ved pass, gi dem leker de ønsker seg men ikke får lov til å få av foreldrene, litt godis som feks kake selv om foreldrene ikke liker det? Anonymkode: 51aa0...0ae Det må være lov, innen rimelighetens grenser. Men det er også lov å ta hensyn til foreldrenes ønsker, som ofte handler om barnas beste, f.eks. om ikke å gi barna ubegrenset med søtt eller snu døgnet helt på hodet. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:45 Skrevet i går, 12:45 Selvsagt. Enkelte foreldre er jo helt ekstreme for tiden på slike regler. Anonymkode: 35463...f3c 2 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 Skrevet i går, 12:59 Innenfor rimelighetens grenser har barna bare godt av å lære og oppleve forskjellige regler Anonymkode: 5c7cf...520 2 Siter
Fru2020 Skrevet i går, 14:20 Skrevet i går, 14:20 Jeg synes også det er naturlig med et annet sett regler hos besteforeldre. Unger takler det helt fint. Så kan det kanskje være noen få regler som gjelder begge plasser. Hvis barnet er hos besteforeldre daglig eller flere ganger i uken kan en jo tenke at en ikke trenger ha kake. Men det er ingen krise det heller. 1 Siter
Grendel Skrevet i går, 15:57 Skrevet i går, 15:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): At det må være lov at det finnes et sett med regler hos henne og et annet hos foreldrene? Tenker da på senere leggetider i helger ved pass, gi dem leker de ønsker seg men ikke får lov til å få av foreldrene, litt godis som feks kake selv om foreldrene ikke liker det? Anonymkode: 51aa0...0ae Jeg synes grensen er brutt når de gir leker som de ikke får lov å ha av foreldrene. Kake, godis, sen leggetid etc er akkurat som det skal være. 0 Siter
Vendi Skrevet i går, 16:10 Skrevet i går, 16:10 Grendel skrev (12 minutter siden): Jeg synes grensen er brutt når de gir leker som de ikke får lov å ha av foreldrene. Kake, godis, sen leggetid etc er akkurat som det skal være. Spørs hva slags leker da. 2 Siter
nachnoo Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ja, bestemor har rett om de ikke er der flere dager i uken. 1 Siter
Vendi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden nachnoo skrev (2 timer siden): Ja, bestemor har rett om de ikke er der flere dager i uken. Ja, jeg tenker også hyppighet har noe å si. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Vendi skrev (3 minutter siden): Ja, jeg tenker også hyppighet har noe å si. Er også enig i det. Anonymkode: 0d274...77e 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.