Gå til innhold

birdie - oppdrag utført


Gjest helten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er det muligens en irritasjon av leddflatene vi snakker om. Krykker neste..!

Neida - men en avlastning den nærmeste uka er i alle fall på sin plass, muligens får pasienten også en betennelsesdempende kur fra legen. Og så er det slutt på den slags utsvevende liv, see?? *hytter med fingeren*

Behandlingen kan med fordel gjentas en gang eller to daglig i løpet av den neste lille uka. Draget bør vare en drøyt minutt, slipp og dra rolig en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det muligens en irritasjon av leddflatene vi snakker om. Krykker neste..!

Neida - men en avlastning den nærmeste uka er i alle fall på sin plass, muligens får pasienten også en betennelsesdempende kur fra legen. Og så er det slutt på den slags utsvevende liv, see?? *hytter med fingeren*

Behandlingen kan med fordel gjentas en gang eller to daglig i løpet av den neste lille uka. Draget bør vare en drøyt minutt, slipp og dra rolig en gang til.

Avlastning? Hva slags? Jeg mener - det gjør vondt både å sitte og gå og stå... Skulle hatt penis nå, for det er helt horribelt å sette seg ned for å tisse. ;-)

Og ang. utsvevende - jeg danset på gulvet her oppe - til Anastacia. Da tar jeg helt av. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlastning? Hva slags? Jeg mener - det gjør vondt både å sitte og gå og stå... Skulle hatt penis nå, for det er helt horribelt å sette seg ned for å tisse. ;-)

Og ang. utsvevende - jeg danset på gulvet her oppe - til Anastacia. Da tar jeg helt av. Hehe...

Du skal helt tydelig ligge pal i senga de nærmeste dagene og bare bli oppvartet. Doctor's order. (Du kan printe ut dette og vise Helten.)

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal helt tydelig ligge pal i senga de nærmeste dagene og bare bli oppvartet. Doctor's order. (Du kan printe ut dette og vise Helten.)

Hehe.

Takk, doktor. :-) *smask* Er det lov å klisse på legen, forresten? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, doktor. :-) *smask* Er det lov å klisse på legen, forresten? ;-)

Nei, den slags overlater jeg til de som er under meg i rank.

*utnevner Helten til assistentlege*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest helten

Nei, den slags overlater jeg til de som er under meg i rank.

*utnevner Helten til assistentlege*

Men, men - hva sier nanna om hun finner ut at jeg smakser på deg!? Da blir det oppvask.

Ja, ja - må man, så må man oppvarte doktor'n.

Gjør deg klar, her kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men - hva sier nanna om hun finner ut at jeg smakser på deg!? Da blir det oppvask.

Ja, ja - må man, så må man oppvarte doktor'n.

Gjør deg klar, her kommer jeg!

Døh - misforstå med vilje, hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...