Gå til innhold

Vet ikke helt hva jeg skal tro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var vekke i helgen og da jeg kom hjem igjen så jeg at det var sølt noe på dolokket. Synes det var rart at det var jeg som hadde gjort det uten å merke det (jeg bor alene og har ikke hatt besøk i det siste). Min første tanke var ("paranoid" nok) har det vært noen i leiligheten min mens jeg var vekke? Hva tror dere? Kan jeg bare ha vært veldig vekke og glemt at jeg hadde sølt?

Anonymkode: 4a8de...ccd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble en rar tråd dette her. Skjønner at ingen her kan vite men måtte bare få det ut et sted.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri tenkt tanken om at det kunne være andre enn meg selv. (så fremt du ikke har barn eller sambo som har vært innom for å vanne planter / ta inn post osv)

Anonymkode: 3cee0...6c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde aldri tenkt tanken om at det kunne være andre enn meg selv. (så fremt du ikke har barn eller sambo som har vært innom for å vanne planter / ta inn post osv)

Skjønner. Men er det ikke rart å være så fjern at man ikke merker det? Det så også ut som inntørket oppkast og jeg kan ikke huske å ha kastet opp heller. Også er det jo litt rart å klare få det oppå lokket? Men skal prøve å ikke henge meg opp i dette nå for sjansen for at det er noen andre er vel minimal.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Men er det ikke rart å være så fjern at man ikke merker det? Det så også ut som inntørket oppkast og jeg kan ikke huske å ha kastet opp heller. Også er det jo litt rart å klare få det oppå lokket? Men skal prøve å ikke henge meg opp i dette nå for sjansen for at det er noen andre er vel minimal.

Kan være så enkelt som at du bare satt søpla du skulle ta med deg ut når du dro på lokket, så har det kanskje bare rent noe av posen. Slike små ting vi ikke en gang legger merke til. Vi gjør mye på autopilot og legger ikke merke til alt vi gjør :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være så enkelt som at du bare satt søpla du skulle ta med deg ut når du dro på lokket, så har det kanskje bare rent noe av posen. Slike små ting vi ikke en gang legger merke til. Vi gjør mye på autopilot og legger ikke merke til alt vi gjør :) 

Ja, det er nok ett eller annet jeg bare ikke fikk med meg og/eller har glemt. Men det er en ubehagelig tanke.

Skrevet

Det er ikke en slags lekkasje, da? Hva er det som er rett over dolokket? 

AnonymBruker
Skrevet
laban skrev (6 minutter siden):

Det er ikke en slags lekkasje, da? Hva er det som er rett over dolokket? 

Nei, det er ikke det så vidt jeg klarer å se. Det er bare tak over dolokket.

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (Akkurat nå):

Kondens? 

Nei. Det så ut som inntørket oppkast.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, det er ikke det så vidt jeg klarer å se. Det er bare tak over dolokket.

Jeg tenkte slik ut fra at det så inntørket ut. Det minste drypp som har gått gjennom forskjellige lag (helt utenfra eller fra etasjen over) og derfor ikke er helt rent vann, og som har trengt seg ut av en minimal sprekk og havnet på dolokket, vil se ut som inntørket søl etter noen timer. Du kan jo passe på at dolokket alltid er nede for en periode, og se om fenomenet gjentar seg.

Moren min pleide å si at "alt har sin naturlige forklaring". Jeg er nok også litt sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
laban skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte slik ut fra at det så inntørket ut. Det minste drypp som har gått gjennom forskjellige lag (helt utenfra eller fra etasjen over) og derfor ikke er helt rent vann, og som har trengt seg ut av en minimal sprekk og havnet på dolokket, vil se ut som inntørket søl etter noen timer. Du kan jo passe på at dolokket alltid er nede for en periode, og se om fenomenet gjentar seg.

Moren min pleide å si at "alt har sin naturlige forklaring". Jeg er nok også litt sånn. 

Ja, skal gjøre det. Og jeg er egentlig enig i det at alt har sin naturlige forklaring. Jeg har bare tvilt litt siste døgnet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja, skal gjøre det. Og jeg er egentlig enig i det at alt har sin naturlige forklaring. Jeg har bare tvilt litt siste døgnet.

Leier du? Har noen andre nøkkel til leiligheten din? 

Anonymkode: 2bec0...c04

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leier du? Har noen andre nøkkel til leiligheten din? 

Anonymkode: 2bec0...c04

Jeg eier men mener å ha hørt/lest et sted at det eksisterer universal nøkkel til alle leilighetene. Faren min har nøkkel men tror ikke han hadde låst seg inn uten å si fra.

Skrevet

Jeg eier men mener å ha hørt/lest et sted at det eksisterer universal nøkkel til alle leilighetene. Faren min har nøkkel men tror ikke han hadde låst seg inn uten å si fra.

Du bor i et borettslag / sameie hvor vaktmester har universalnøkkel? De har ikke lov til å låse seg inn med mindre du har gitt samtykke til det (sikkert med unntak av om det er brann eller fosser vann ned til naboen under).

Skrevet
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du bor i et borettslag / sameie hvor vaktmester har universalnøkkel? De har ikke lov til å låse seg inn med mindre du har gitt samtykke til det (sikkert med unntak av om det er brann eller fosser vann ned til naboen under).

Ja. Hm, okei. Ingen som har spurt om det så da er det nok ikke det som har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...