AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Det skal grilles og grillmaten er en smal sak, men kan du gi meg dine beste tips til tilbehør (ikke poteter og ris eller pasta, det har vi dekket). Det blir potetsalat og en king size grønn salatbolle, men hva er litt gøy og smaksrik tilbehør til grillmat (kjøtt)? Tenkte på litt vannmelon og fetaost for eksempel. Jeg vurderer denne også https://detgladekjokken.no/oppskrift/esquites-meksikansk-maissalat/ Noen som har flere forslag? Anonymkode: 4feb9...a08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Jeg elsker pepper-tomat til. Anonymkode: 3da6b...b11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Sjø skrev (1 time siden): Mango salsa. Takk!!! Kjempe flott ide og super godt! AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker pepper-tomat til. Anonymkode: 3da6b...b11 Det vet jeg ikke hva er? Skal google. Anonymkode: 4feb9...a08 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Maispuré - enkelt å tilberede og veldig godt. Anonymkode: afc27...25c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Salat med f.eks crispisalat, rucola, gode tomater som f.eks Juanitas. Eventuell dressing ved siden av. Anonymkode: 3dd16...89d 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Vi grillet i går. Da lagde jeg en mangosalsa. Det er godt. Mango kuttes i terninger. Avokado kuttes i terninger. Chilipepper kuttes I bittesmå biter. Bland det sammen. Press over safta fra en lime. Pynt med koriander på toppen. Jeg laget også en gresk salat. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.