Gå til innhold

Appene Grubl og Tankevirus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har forsøkt begge? Hvilken synes du var best?

Anonymkode: 09bed...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd noen av appene, men har gått på tankevirus kurs. Det var veldig bra

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Har ikke prøvd noen av appene, men har gått på tankevirus kurs. Det var veldig bra

Åja, var ikke klar over at det fantes kurs også. Hvordan var det lagt opp? Hvor lenge varte det? Og var det igjennom DPS eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, var ikke klar over at det fantes kurs også. Hvordan var det lagt opp? Hvor lenge varte det? Og var det igjennom DPS eller?

Det var 5 eller 6 ganger og ca 2,5 timer hver gang (med pause) Det var 2 som holdt kurset og det var mye filmsnutter og oppgaver. Det var et morsomt og lærerikt kurs. Det var aktivitetssenteret jeg bruker litt som holdt det.

AnonymBruker
Skrevet
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Det var 5 eller 6 ganger og ca 2,5 timer hver gang (med pause) Det var 2 som holdt kurset og det var mye filmsnutter og oppgaver. Det var et morsomt og lærerikt kurs. Det var aktivitetssenteret jeg bruker litt som holdt det.

Takk for svar. Det høres veldig bra ut, skal søke opp om det holdes her jeg bor i også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Det høres veldig bra ut, skal søke opp om det holdes her jeg bor i også.

Ja, gjør det. Det var verdt å gå det kurset

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...