AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er deres erfaringer med det? Anonymkode: 0d028...951 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er deres erfaringer med det? Anonymkode: 0d028...951 Ja, det er en vanlig bivirkning. Jeg tror jeg ble litt mer sint av Yasmin. Jeg tror også jeg ble hypoman (har bp2) av å slutte på p-piller en gang. Ellers er det vanskelig å si om de har påvirket humøret. Menstruasjonssyklusen påvirker også humøret i tillegg til mye annet, og alt er ikke bare positivt, så jeg vet ikke hva som blir best totalt sett. Det er vel bare å prøve seg frem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sokk skrev (5 minutter siden): Ja, det er en vanlig bivirkning. Jeg tror jeg ble litt mer sint av Yasmin. Jeg tror også jeg ble hypoman (har bp2) av å slutte på p-piller en gang. Ellers er det vanskelig å si om de har påvirket humøret. Menstruasjonssyklusen påvirker også humøret i tillegg til mye annet, og alt er ikke bare positivt, så jeg vet ikke hva som blir best totalt sett. Det er vel bare å prøve seg frem. Åja det var jeg ikke klar over. Jeg har hormonspiral og har ikke merket noe spesielt (tror jeg). Har hatt den i 7 år. Har bipolar. Anonymkode: 0d028...951 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.