AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Hva tenker du om det? (Ja, jeg snakker om meg selv. Får perioder der jeg er ekstra redd for å stikke meg frem og også mtp det å bli gjenkjent så da feiger jeg ut og skriver som anonym men er det OK?). Anonymkode: 46645...0cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seff!! Anonymkode: 7ccd1...d0b Skriver du også med brukernavn til vanlig eller er du en av de anonyme anonyme? Jeg har mange ganger tenkt at jeg skulle bli anonym anonym (dvs alltid skrive som anonym). Men så får jeg sånne innfall der jeg tenker det er så bra å skrive med brukernavn og så koselig å 'bli kjent' med de(re) andre som også skriver fast med brukernavn. Anonymkode: 46645...0cb 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Jeg skriver med og uten brukernavn. Mest med. Men er det noe som kan gjøre meg gjenkjennbar skriver jeg anonymt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Jeg skriver med og uten brukernavn. Mest med. Men er det noe som kan gjøre meg gjenkjennbar skriver jeg anonymt. Ja, jeg forsøker også å huske å skrive som anonym da. Hva er det mest positive ved å skrive med brukernavn for deg? Anonymkode: 46645...0cb 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Trenger vi virkelig 3 tråder på så kort tid angående det å skrive som anonym? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden): Trenger vi virkelig 3 tråder på så kort tid angående det å skrive som anonym? Nei, kanskje ikke. Beklager det. Anonymkode: 46645...0cb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, kanskje ikke. Beklager det. Anonymkode: 46645...0cb Er du manisk, du har pumpet ut innlegg hele natta? Anonymkode: d142d...fdc 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du manisk, du har pumpet ut innlegg hele natta? Anonymkode: d142d...fdc Jeg tror ikke jeg er (hypo)manisk men kan hende jeg holder på å bli det? Anonymkode: 46645...0cb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.