Gå til innhold

Er det 'innafor' å skrive som anonym når man egentlig 99% av tiden skriver med brukernavn?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om det? 

(Ja, jeg snakker om meg selv. Får perioder der jeg er ekstra redd for å stikke meg frem og også mtp det å bli gjenkjent så da feiger jeg ut og skriver som anonym men er det OK?).

Anonymkode: 46645...0cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seff!!

Anonymkode: 7ccd1...d0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Seff!!

Anonymkode: 7ccd1...d0b

Skriver du også med brukernavn til vanlig eller er du en av de anonyme anonyme? Jeg har mange ganger tenkt at jeg skulle bli anonym anonym (dvs alltid skrive som anonym). Men så får jeg sånne innfall der jeg tenker det er så bra å skrive med brukernavn og så koselig å 'bli kjent' med de(re) andre som også skriver fast med brukernavn. 

Anonymkode: 46645...0cb

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg skriver med og uten brukernavn. Mest med. Men er det noe som kan gjøre meg gjenkjennbar skriver jeg anonymt.

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå):

Jeg skriver med og uten brukernavn. Mest med. Men er det noe som kan gjøre meg gjenkjennbar skriver jeg anonymt.

Ja, jeg forsøker også å huske å skrive som anonym da. Hva er det mest positive ved å skrive med brukernavn for deg?

Anonymkode: 46645...0cb

Ikkeanonymnok
Skrevet

Trenger vi virkelig 3 tråder på så kort tid angående det å skrive som anonym? 

 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Trenger vi virkelig 3 tråder på så kort tid angående det å skrive som anonym? 

 

Nei, kanskje ikke. Beklager det.

Anonymkode: 46645...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, kanskje ikke. Beklager det.

Anonymkode: 46645...0cb

Er du manisk, du har pumpet ut innlegg hele natta?

Anonymkode: d142d...fdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du manisk, du har pumpet ut innlegg hele natta?

Anonymkode: d142d...fdc

Jeg tror ikke jeg er (hypo)manisk men kan hende jeg holder på å bli det?

Anonymkode: 46645...0cb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...