Gå til innhold

Hva MÅ du gjøre i sommer? ☀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage en liste med ting jeg har lyst til å gjøre/"må" gjøre i sommer ☺️ Hittil har jeg:

Bade i sjøen og i elven, spise softis, gå på fjellet og se solnedgangen, lese 3 bøker i parken, sove i hengekøye, grille med familie og venner.

Hva står på din liste?

Anonymkode: d5c70...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg holder på å lage en liste med ting jeg har lyst til å gjøre/"må" gjøre i sommer ☺️ Hittil har jeg:

Bade i sjøen og i elven, spise softis, gå på fjellet og se solnedgangen, lese 3 bøker i parken, sove i hengekøye, grille med familie og venner.

Hva står på din liste?

Vi har blitt så voldsomt til vanemennesker at om vi ikke har fått tatt turen til det faste stedet i Sverige + en båttur langs Helgelandskysten så har det ikke vært skikkelig sommer! 😂

Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Vi har blitt så voldsomt til vanemennesker at om vi ikke har fått tatt turen til det faste stedet i Sverige + en båttur langs Helgelandskysten så har det ikke vært skikkelig sommer! 😂

Hehe 😅 Kjekt med sommer tradisjoner da. Og kjekt med steder man har vært før og er kjent, da vet man at det blir bra ☺️ 

Skrevet

Bade i ramsalt sjø

Sole meg i fred og ro ved sjøen

Fiske makrell

Spise min fars selvfangede krabber

Stelle i blomsterbedet

Gå på tur i fjellet

Plukke markblomster

Spise softis

Sykle til byen sammen med mannen og se på folk mens vi tar en øl (det skal vi i dag)

Drikke kaffe på brygga

Ååååå, som jeg elsker sommeren!

Skrevet (endret)

Stå ute i stekende sol og grille.

En eller annen litt ambisiøs fjelltur (pluss mange små turer.)

Én dag hvor jeg ligger i sola, later meg og prøver å lese en bok. Avbrutt av bading.

Drikke en hjemmelaget mojito eller Aperol Spritz før middag.

Spille noen spill med familien.

Øve inn et musikkstykke med datteren.

Endret av Grendel
Nicklusheletida
Skrevet

- Gå til Rasletinden pluss noen andre turer i Jotunheimen eller i Valdres. F.eks Bitihorn ( Det har blitt tradisjon) Noen topper i Hemsedal blir det nok også. 

- Fjellørret på Bygdin. Tradisjon det også 😁

- Sitte ute på hytteterassen og drikke rosévin og spise pistasjnøtter etter turen med noe fin musikk til. Tradisjon det også :)

Når vi er hjemme: Middag ute med venner på Aker brygge eller Karl Johan. Det må være sol. 

Fy søren ! , som jeg gleder meg til ferie :)

Skrevet

Båtturer i Oslofjorden.

Spise softis

Utepils

Besøk hos dattera mi, grille og sitte i hagen deres.  Minstemann bor der også.

Skrevet (endret)

Det definitivt viktigste for meg er å bade i sjøen. Masse. Båtturer, gå i land på skjær, sole seg og bade mer, ha med noe god og enkel mat.

Og gjerne en øl eller to på ettermiddag/kveld. Men kanskje litt mindre enn i fjor 🫢

Endret av Ekstra
Skrevet

Noe av det viktigste for meg hver sommer er å invitere familien på grilling en dag. Det er så koselig. Så er det soling og gåturer ute, og besøk til nabobyen som har en deilig park å rusle i og sette seg ned i. Og softis da. Og en kald pils eller to i sola. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange fine lister ☀️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...