Gå til innhold

Vil bli dyrepleier, hva nå?

Anbefalte innlegg

Gjest attssjo

Finnes det ingen allergi-vaksine snart? Jeg er desperat. Har 2, 3 og 4'er utslag på alle typer dyr, men reagereri kke i det hele tatt med zyrtec, kestine eller teldanex. Jeg vil så gjerne bli dyrepleier, og kan ikke tenke meg et annet yrke. Er det i det minste noe en kan gjøre for å forhindre at allergien forverrer seg, bortsett fra å holde seg vekk fra dyr? Finnes det allergifrie dyr, som jeg kan ha hjemme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50142-vil-bli-dyrepleier-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære attssjo

Dessverre finnes det ikke allergifrie pelsdyr, og vaksine brukes bare for dem som er så allergiswke at de ikke kan omgås mennesker som har dyr hjemme en gang. Men, det er ikke testutslagene som betyr noe, men hvor plaget du er med allergien. Hvis du må bruke medisiner for å kunne være i nærheten av dyr er nok ikke dyrepleier det yrket du burde velge. Risikoen er jo at allergien bare blir verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...