AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Hva tenker dere om å søke seg inn igjen et behandlingssted man fikk avslag ved for 2-3 år siden? Mer spesifikt gjelder det medisinfritt behandling ved DPS døgn. Anonymkode: 0dfec...9b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Jeg fikk avslag fordi de var usikker på om jeg kunne nyttiggjøre meg behandlingen. Anonymkode: 0dfec...9b4 0 Siter
frosken Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk avslag fordi de var usikker på om jeg kunne nyttiggjøre meg behandlingen. Anonymkode: 0dfec...9b4 Hva er annerledes nå som gjør at du tenker de vil vurdere situasjonen forskjellig? Dersom du har bipolar lidelse, vil det da være klokt å velge medisinfri behandling? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni frosken skrev (8 minutter siden): Hva er annerledes nå som gjør at du tenker de vil vurdere situasjonen forskjellig? Dersom du har bipolar lidelse, vil det da være klokt å velge medisinfri behandling? Jeg tror ikke lenger jeg har diagnosen de hadde som en del av grunnlaget for avslag. En annen grunn for avslaget var også mangelfull henvisning. Så vidt jeg har forstått det er medisinfri behandling bare et navn fordi de fokuserer på behandling som ikke er medisiner og at de ikke forventer at en med bipolar skal slutte med medisiner. Det er vel heller hvis en bruker f.eks sobril for angst de tenker man skal forsøke klare seg uten det. Anonymkode: 0dfec...9b4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.