AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Normalt? Tegn på begynnende (hypo)mani? Hva tenker dere? Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Eventuelt lite søvn* Natta er jo ikke over ennå så kan jo være jeg får sovet litt før jeg må stå opp... Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Har og mange tanker (tankekjør?) og spørsmål. Ellers ingen typiske tegn så vidt jeg er bevisst på selv. Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
Marye Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni 2 netter uten søvn og man skal oppsøke hjelp for det kan bli mani fikk vi beskjed om på vår frue 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Marye skrev (Akkurat nå): 2 netter uten søvn og man skal oppsøke hjelp for det kan bli mani fikk vi beskjed om på vår frue Ok, det høres logisk ut. Hva er vår frue? Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Marye skrev (3 minutter siden): 2 netter uten søvn og man skal oppsøke hjelp for det kan bli mani fikk vi beskjed om på vår frue Sliter du også med å sove? Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
Marye Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sliter du også med å sove? Anonymkode: 0e6a6...ffd nei bare når jeg er manisk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Marye skrev (2 minutter siden): nei bare når jeg er manisk Åja. Er du manisk nå? Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
Marye Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åja. Er du manisk nå? Anonymkode: 0e6a6...ffd ne det har jeg ikke vært siden 2019 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Marye skrev (Akkurat nå): ne det har jeg ikke vært siden 2019 Så bra 🙂 Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni nachnoo skrev (2 minutter siden): Du bør sørge for at du får sove neste natt. Ja. Har Seroquel som eventuell jeg kan ta for å sove, egentlig bare 2-3 x 25 mg men jeg tok det x 3 ganger (altså 150 mg til sammen). Burde jeg kontakte fastlegen for å enten øke dose eller få et annet medikament? Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
nachnoo Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Har Seroquel som eventuell jeg kan ta for å sove, egentlig bare 2-3 x 25 mg men jeg tok det x 3 ganger (altså 150 mg til sammen). Burde jeg kontakte fastlegen for å enten øke dose eller få et annet medikament? Anonymkode: 0e6a6...ffd Det kan være nok. Men du bør uansett kontakte fastlege for du kan trenge mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni nachnoo skrev (1 minutt siden): Det kan være nok. Men du bør uansett kontakte fastlege for du kan trenge mer. Da skal jeg gjøre det. Jeg fikk ikke sove noe i natt. Så håper jeg får sovet natt til i morgen. Anonymkode: 0e6a6...ffd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.