AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Litt knotete overskrift men... Jeg lurer på: Hva tenker dere om å avbryte/pause det virkelige livet for å gjennomføre et behandlingsforløp på 8 uker? Hvordan finner jeg ut om det er en fordel eller ulempe for meg og hva jeg burde velge? Med å "avbryte det virkelige livet" tenker jeg mest på det at jeg ikke kan jobbe disse ukene jeg får behandling. Jeg er ikke 100% sikker men jeg mener på at de har tilbud om dagplass til de som bor i nærheten så jeg får i alle fall bodd hjemme da og får den normaliteten. Det er altså snakk om et ganske intensivt behandlingsopplegg der man må møte opp 5 dager i uka i flere timer. Og man får både individual terapi, gruppe terapi, psykoterapi, yoga osv. Anonymkode: a45a4...c9e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Glemte å nevne problemstillingen min. Jeg har bipolar og sliter med depresjoner. Hadde sist alvorlige depresjon i mai. Psykologen jeg snakket med da jeg var innlagt mente depresjon også kunne komme av at jeg lever et begrenset liv (der er mye jeg ikke tør). Anonymkode: a45a4...c9e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.