AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er der mulighet for å utestenge seg selv fra forumet for en gitt periode? Jeg tror nemlig jeg hadde hatt godt av det og at det hadde vært til det beste for meg akkurat nå. Klarer ikke la være gå inn på egenhånd. Anonymkode: 3daad...fce 0 Siter
Vendi Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Det går an. Bare å sende melding til admin. Jeg gjorde det selv en gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Vendi skrev (2 minutter siden): Det går an. Bare å sende melding til admin. Jeg gjorde det selv en gang. Lurt. Da er det vel sånn at man ikke kan poste noe bare lese? Anonymkode: 3daad...fce 0 Siter
Vendi Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurt. Da er det vel sånn at man ikke kan poste noe bare lese? Anonymkode: 3daad...fce Jeg kunne ikke lese heller. Jeg var totalt utestengt etter eget ønske. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Vendi skrev (Akkurat nå): Jeg kunne ikke lese heller. Jeg var totalt utestengt etter eget ønske. Okei. Anonymkode: 3daad...fce 0 Siter
Vendi Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okei. Anonymkode: 3daad...fce Men bare å sende ny melding når du vil inn igjen (tror jeg - husker ikke. Men du kan i alle fall bli enig med admin på forhånd om hvor lenge du vil være utestengt. F.eks en uke, to, osv) Endret 36 minutter siden av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Vendi skrev (2 minutter siden): Men bare å sende ny melding når du vil inn igjen (tror jeg - husker ikke. Men du kan i alle fall bli enig med admin på forhånd om hvor lenge du vil være utestengt. F.eks en uke, to, osv) Skjønner takk for forklaring ☺️ Anonymkode: 3daad...fce 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.