AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg føler meg skikkelig teit som sier dette men ofte føler jeg meg avvist når behandler avslutter timen. Kan ta i dag som eksempel; Hun ser på klokken, kvepper til og sier unnskyld tiden er ute det er ikke meningen å .... (hun fullførte ikke setningen) men jeg skal kjøre noen til en viktig avtale. Jeg SKJØNNER jo at dette ikke er en reell avvisning og at jeg tar litt på vei men jeg klarer ikke la være å kjenne meg litt såret og avvist. Hva kan jeg gjøre for å ta det mindre personlig? Anonymkode: 0fc51...94b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg følte jeg var midt i å snakke om noe viktig og litt sårt for meg så tok det derfor ekstra dårlig. Anonymkode: 0fc51...94b 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Den vanlige anbefalingen er dette: Behandler har en stor klokke på veggen som begge ser. Ved oppstart forteller behandler hvor lenge en konsultasjon varer. Da er det begges ansvar å passe tiden inkl det å ta opp viktige ting så tidlig at man får diskutert det før timen er omme. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (Akkurat nå): Den vanlige anbefalingen er dette: Behandler har en stor klokke på veggen som begge ser. Ved oppstart forteller behandler hvor lenge en konsultasjon varer. Da er det begges ansvar å passe tiden inkl det å ta opp viktige ting så tidlig at man får diskutert det før timen er omme. Lurt. Men det foregår hjemme hos meg og jeg har ikke plass til å henge opp klokke der vi sitter og snakker. Kan en løsning være å sette på alarm når det er 15 minutter igjen av tiden? Anonymkode: 0fc51...94b 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan en løsning være å sette på alarm når det er 15 minutter igjen av tiden? Ja, avtal et eller annet med behandler. 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er også mulig å sette en vekkerklokke på et bord slik at begge ser den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg føler meg skikkelig teit som sier dette men ofte føler jeg meg avvist når behandler avslutter timen. Kan ta i dag som eksempel; Hun ser på klokken, kvepper til og sier unnskyld tiden er ute det er ikke meningen å .... (hun fullførte ikke setningen) men jeg skal kjøre noen til en viktig avtale. Jeg SKJØNNER jo at dette ikke er en reell avvisning og at jeg tar litt på vei men jeg klarer ikke la være å kjenne meg litt såret og avvist. Hva kan jeg gjøre for å ta det mindre personlig? Anonymkode: 0fc51...94b Behandler vet at jeg har lett for å kjenne på avvisning generelt så han sa at avslutning av timen kunne kjennes ut som en "mini-avvisning". Min forrige behandler spratt alltid opp av stolen når klokken var slagen, imens min nye gjerne går minst 5 minutter over tiden og tar seg god tid til å runde av. Begge private. DPS-behandler kom minst 15 min forsent til timen vår gjennom året Anonymkode: 47bac...d68 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.