AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Til det at jeg ikke fikk sove noe sa de bare "det er helt normalt og ufarlig du får nok helt sikkert sove i kveld" og til at jeg føler det begynner å gå nedover sa de bare "det føles sikkert bare slik fordi du ikke har sovet". *Oppgitt sukk* Anonymkode: 433a5...761 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Burde jeg virkelig ikke bry meg? Anonymkode: 433a5...761 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Til det at jeg ikke fikk sove noe sa de bare "det er helt normalt og ufarlig du får nok helt sikkert sove i kveld" og til at jeg føler det begynner å gå nedover sa de bare "det føles sikkert bare slik fordi du ikke har sovet". *Oppgitt sukk* Anonymkode: 433a5...761 Ja men vi blir alle ute av form når vi ikke får sove, se om du får sove i natt og se det an da i morgen 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): *Oppgitt sukk* Så de har et poeng altså? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni stjernestøv skrev (15 minutter siden): Ja men vi blir alle ute av form når vi ikke får sove, se om du får sove i natt og se det an da i morgen Sant. Føler meg dum og dramatisk nå. psykedeliker skrev (1 minutt siden): Så de har et poeng altså? Ja, det kan hende. Anonymkode: 433a5...761 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sant. Føler meg dum og dramatisk nå. Trenger ikke det, du sa bare hvordan du følte det og ikke noe galt med det. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det kan hende. Fokusér på problemet, ikke hva du føler om problemet - så får du nok et annet svar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni stjernestøv skrev (3 minutter siden): Trenger ikke det, du sa bare hvordan du følte det og ikke noe galt med det. Jeg tenker jeg burde ha bedre selvinnsikt enn dette? psykedeliker skrev (Akkurat nå): Fokusér på problemet, ikke hva du føler om problemet - så får du nok et annet svar. Hvordan gjør man det? Anonymkode: 433a5...761 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Insomni har totalt destruert mitt liv. Fikk minimal hjelp. Men selvsagt jeg skulle ha sprunget til legen mer klaget mer. Skulle ha vært der minst 2 ganger per måned. Anonymkode: 8e821...230 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker jeg burde ha bedre selvinnsikt enn dette? Det var nå bare sånn du har det i dag og vi blir litt koko av å ikke sove, kan si mye rart da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Insomni har totalt destruert mitt liv. Fikk minimal hjelp. Men selvsagt jeg skulle ha sprunget til legen mer klaget mer. Skulle ha vært der minst 2 ganger per måned. Anonymkode: 8e821...230 Så kjipt å høre. Anonymkode: 433a5...761 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni stjernestøv skrev (2 minutter siden): Det var nå bare sånn du har det i dag og vi blir litt koko av å ikke sove, kan si mye rart da. Takk for forståelsen og støtten ❤️ Anonymkode: 433a5...761 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.