Gå til innhold

Behandlere brydde seg ikke om at jeg ikke fikk sove og at ting begynner å gå nedover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til det at jeg ikke fikk sove noe sa de bare "det er helt normalt og ufarlig du får nok helt sikkert sove i kveld" og til at jeg føler det begynner å gå nedover sa de bare "det føles sikkert bare slik fordi du ikke har sovet".

*Oppgitt sukk*

Anonymkode: 433a5...761

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg virkelig ikke bry meg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Til det at jeg ikke fikk sove noe sa de bare "det er helt normalt og ufarlig du får nok helt sikkert sove i kveld" og til at jeg føler det begynner å gå nedover sa de bare "det føles sikkert bare slik fordi du ikke har sovet".

*Oppgitt sukk*

Ja men vi blir alle ute av form når vi ikke får sove, se om du får sove i natt og se det an da i morgen :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...