Gå til innhold

Er det innafor å ta opp plass både hos psykiatrisk sykepleier i kommunen og psykiater på poliklinikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du?

Anonymkode: b49d1...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva tenker du?

Det er sikkert ok. Kjenner du at du trenger tettere oppfølging enn det DPS kan tilby?

AnonymBruker
Skrevet
munchin skrev (Akkurat nå):

Det er sikkert ok. Kjenner du at du trenger tettere oppfølging enn det DPS kan tilby?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet
munchin skrev (1 minutt siden):

Ja. Men lurer på om det er litt egoistisk på en måte å ta opp plass begge steder?

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Men lurer på om det er litt egoistisk på en måte å ta opp plass begge steder?

Så lenge du har et reelt behov for den oppfølgingen er det etter min mening ikke egoistisk nei. Både DPS og kommunen gjør uansett gjøre sin vurdering på om du har rett til tilbud fra de så den avgjørelsen trenger du heldigvis ikke ta selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. DPS-behandler hadde tatt dette opp med deg om det var noe han vurderte som negativt. 

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (16 minutter siden):

Så lenge du har et reelt behov for den oppfølgingen er det etter min mening ikke egoistisk nei. Både DPS og kommunen gjør uansett gjøre sin vurdering på om du har rett til tilbud fra de så den avgjørelsen trenger du heldigvis ikke ta selv.

Jeg skjønner har litt dårlig samvittighet.

munchin skrev (15 minutter siden):

Nei. DPS-behandler hadde tatt dette opp med deg om det var noe han vurderte som negativt. 

Sikker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skjønner har litt dårlig samvittighet.

Sikker?

Ja, det er jeg sikker på. Ta imot all hjelp og støtte du kan få. Nå er det din tur🫶

Skrevet

Ja, det er jeg sikker på. Ta imot all hjelp og støtte du kan få. Nå er det din tur🫶

Ja, jeg sliter litt med at jeg føler jeg ikke fortjener.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg sliter litt med at jeg føler jeg ikke fortjener.

Samme gjør jeg. Prøv heller å fokuser på å bli bedre.

Skrevet

Samme gjør jeg. Prøv heller å fokuser på å bli bedre.

Ja det er jo det beste en kan gjøre både for en selv og for andre pasienter som venter i kø.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...