AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det sært å ikke åpne når man bor i blokk og ikke vet hvem som ringer på? Anonymkode: 434e6...114 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det anbefales å ikke gjøre det, men jeg forstår ikke helt hva du skriver. Har dere ikke telefon eller kamera og telefon, slik at du kan se eller høre hvem som ringer på? Anonymkode: 8bc67...58f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det anbefales å ikke gjøre det, men jeg forstår ikke helt hva du skriver. Har dere ikke telefon eller kamera og telefon, slik at du kan se eller høre hvem som ringer på? Anonymkode: 8bc67...58f Ikke åpne. Folk får ringe deg om de vil på besøk. Anonymkode: 5bfb6...201 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det sært å ikke åpne når man bor i blokk og ikke vet hvem som ringer på? Anonymkode: 434e6...114 Nei, det er ikke sært. Jeg åpner ikke når jeg er alene hjemme. Når jeg titter gjennom hullet i døra og ikke kjenner den som står der, lar jeg det være. Før jul ringte det på og jeg var alene hjemme. Jeg så ingen da jeg tittet gjennom hullet. Jeg sto der en stund og tittet. Fyren hadde gjemt seg og dukket plutselig frem, utkledd som julenisse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det anbefales å ikke gjøre det, men jeg forstår ikke helt hva du skriver. Har dere ikke telefon eller kamera og telefon, slik at du kan se eller høre hvem som ringer på? Anonymkode: 8bc67...58f Hoved inngangsdøren er åpen på dagtid så da kan jeg bare se igjennom kikkhullet i inngangsdøren min når noen ringer på. Har telefon men den er jo ift hoveddøren. Jeg tør uansett ikke snakke i den. Folk kan jo uansett lyve om hvem de er? Anonymkode: 434e6...114 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke åpne. Folk får ringe deg om de vil på besøk. Anonymkode: 5bfb6...201 Ja, det tenker jeg også. Anonymkode: 434e6...114 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke sært. Jeg åpner ikke når jeg er alene hjemme. Når jeg titter gjennom hullet i døra og ikke kjenner den som står der, lar jeg det være. Før jul ringte det på og jeg var alene hjemme. Jeg så ingen da jeg tittet gjennom hullet. Jeg sto der en stund og tittet. Fyren hadde gjemt seg og dukket plutselig frem, utkledd som julenisse. Det var litt sært. Anonymkode: 434e6...114 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hoved inngangsdøren er åpen på dagtid så da kan jeg bare se igjennom kikkhullet i inngangsdøren min når noen ringer på. Har telefon men den er jo ift hoveddøren. Jeg tør uansett ikke snakke i den. Folk kan jo uansett lyve om hvem de er? Anonymkode: 434e6...114 Da er det jo helt ok på dagtid siden du kan se hvem det er. På kveldstid hadde jeg vært litt mer forsiktig, men du hører jo på stemmen om det er noen du kjenner. Regner med folk ikke ringer deg ned liksom Anonymkode: 8bc67...58f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det jo helt ok på dagtid siden du kan se hvem det er. På kveldstid hadde jeg vært litt mer forsiktig, men du hører jo på stemmen om det er noen du kjenner. Regner med folk ikke ringer deg ned liksom Anonymkode: 8bc67...58f Sant. Nei er sjeldent noen ringer på egentlig men det skjer jo kanskje noen ganger i året. Men har jo også tenkt at det kan jo være f.eks en prest vil ha tak i en ved uventet dødsfall men da ringer de en kanskje i tillegg på telefonen om de ikke får tak i en ved å ringe på? (Og ja jeg har en tendens til å krisemaksimering). Anonymkode: 434e6...114 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei. Jeg åpner ikke selv om det er noen ukjente, noe det er hvis det ringer på, ellers ville de ringt eller sendt meg melding. Akkurat her jeg bor er det bare å gå rett inn da, døren er litt ødelagt så selv om den ser lukket ut så er den åpen så vet dere det. Og døren til mitt soverom er ikke låst om natten heller.. Men når jeg bor i leiligheten til kompisen min hadde jeg ikke åpnet, ringer det på er det garantert noe jeg ikke vet hvem er, og man vil angre om man åpner. Da er det enten en slitsom person som skal selge noe, ellers en annen slitsom person som skal gjøre hvilket som helst som får deg til å angre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.