AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvordan kan man unngå å automatisk gå til krisemaksimering? Eksempler er - Jeg vet at moren min er ute og kjører og er redd hun skal havne i en ulykke - Det ringer på døren og jeg tenker det er presten eller politiet fordi noen i familien har dødd uventet - Det ringer et ukjent nummer og jeg er redd det er fra sykehuset fordi noen nær er alvorlig skadd eller syke - Jeg får ikke tak i en person med en gang: Tenker det har skjedd noe alvorlig Anonymkode: d63bd...b11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det du som bor i blokk og som er redd for å åpne? Anonymkode: 14f64...48d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det du som bor i blokk og som er redd for å åpne? Anonymkode: 14f64...48d Jepp. Anonymkode: d63bd...b11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp. Anonymkode: d63bd...b11 Vondt å ha det som du har det, får du hjelp for dette? Terapi? Anonymkode: 14f64...48d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Kognitiv terapi! Har du gått i det selv? Hvordan fungerer det? Handler det mest om å endre tankemønstre? Anonymkode: d63bd...b11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vondt å ha det som du har det, får du hjelp for dette? Terapi? Anonymkode: 14f64...48d Får ikke hjelp med dette men har gått i terapi tidligere for andre problemer. Akkurat nå har jeg pause. Anonymkode: d63bd...b11 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du gått i det selv? Hvordan fungerer det? Handler det mest om å endre tankemønstre? Anonymkode: d63bd...b11 Les litt på nettet om terapiformen. Det handler bla om å bryte negative mønster/sirkler og finne alternative tanker. Har du økonomi til å gå privat? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (1 minutt siden): Les litt på nettet om terapiformen. Det handler bla om å bryte negative mønster/sirkler og finne alternative tanker. Har du økonomi til å gå privat? Nei, er ufør så økonomien er for dårlig til det. Hadde sikkert hatt mulighet til å betale for 2-3 timer da men det er vel for lite? Anonymkode: d63bd...b11 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Prøv å tenk at det eksisterer en annen som er redd for det helt motsatte. Jeg ville fjerne en føflekk en gang, og jeg husker jeg ble veldig sint da den var frisk, for da så de ingen grunn til å fjerne den. Jeg var drit forbanna på at den var frisk. Men jeg endte opp med å få den fjernet likevel, mulig jeg betalte ekstra… Så du ville kanskje vært livredd for at den var farlig, men lettet når de sa den var frisk. 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, er ufør så økonomien er for dårlig til det. Hadde sikkert hatt mulighet til å betale for 2-3 timer da men det er vel for lite? Anonymkode: d63bd...b11 Du kan absolutt få noe utav 3 timer. Bare vær spesifikk på hva du ønsker hjelp til fra første stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.