Gå til innhold

Skal ikke folk om jobb i morgen? (VM)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Voksne folk klarer å legge seg i 3tiden og gå på jobb tidlig neste dag :) 

Anonymkode: cd88a...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Det går selvsagt fint med en kort natt innimellom.

Anonymkode: c5980...28d

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://www.dagbladet.no/sport/fortsatt-monsterkoer/84775489

Litt rart at folk tar seg tid til dette midt på natta, for de fleste har vel en jobb å passe?

Anonymkode: dd40d...d21

Fotball er totalt uinteressant, men jeg synes jo dette er gøy, det må jeg innrømme. :) Men å sitte oppe halve natten for å se fotballkamp, er ikke aktuelt nei. Om Norge, mot formodning skulle komme til finale, skal jeg sitte oppe. Jeg sover ofte bare halve natten uansett, men da fordi jeg ikke får sove, ikke fordi jeg ser tv...

påskelilje
Skrevet

Vi skulle se kampen i går, men sovnet hele tiden på sofaen 😅 Jeg sovnet faktisk FØR Ja vi elsker 🤪 Da det ble pause, gikk vi og la oss.... Jeg, som er nattugle, er skuffet over meg selv!

Det var visst vanvittig stemning i byen ved storskjermvisning!!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

https://www.dagbladet.no/sport/fortsatt-monsterkoer/84775489

Litt rart at folk tar seg tid til dette midt på natta, for de fleste har vel en jobb å passe?

Anonymkode: dd40d...d21

Jeg synes det virker litt rart at du ikke forstår at man kan fint klare seg med èn natt med mindre søvn. Evt at man har ordnet seg fri eller hjemmekontor i dag.

Anonymkode: 096ab...46a

emilie321
Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Vi skulle se kampen i går, men sovnet hele tiden på sofaen 😅 Jeg sovnet faktisk FØR Ja vi elsker 🤪 Da det ble pause, gikk vi og la oss.... Jeg, som er nattugle, er skuffet over meg selv!

Det var visst vanvittig stemning i byen ved storskjermvisning!!!

Jeg skulle også se kampen igår, men måtte kapitulere klokka 23.30😅

Hørte på radioen nå at det er vesentlig mindre trafikk i de store byene enn til vanlig...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det virker litt rart at du ikke forstår at man kan fint klare seg med èn natt med mindre søvn. Evt at man har ordnet seg fri eller hjemmekontor i dag.

Anonymkode: 096ab...46a

Enig. 

Jeg så kampen og har flekset litt på morgenkvisten. Null problem :) 

Det hadde sikkert vært moro å se kampen med mange andre, men jeg tenkte det «holdt» med å bare gå de få metrene fra sofaen til senga etter kampslutt, istedenfor å måtte karre meg hjem fra byen. 

UtakknemligDiva
Skrevet

ble invitert ut. jeg tok ikke sjansen. jeg vet det blir alkohol, jeg vet det blir lenger ute= ødelagt dagen etter.. ikke så lenge siden jeg gjorde noe lignende og det er så forferdelig

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, UtakknemligDiva said:

ble invitert ut. jeg tok ikke sjansen. jeg vet det blir alkohol, jeg vet det blir lenger ute= ødelagt dagen etter.. ikke så lenge siden jeg gjorde noe lignende og det er så forferdelig

Du behøver ikke drikke så mye.

Anonymkode: d1697...63e

AnonymBruker
Skrevet

Mange trøtte fjes på jobb i dag; jobber i barnehage:)

Anonymkode: c5980...28d

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror mange tar seg en fridag eller to under VM. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...