AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:34 Skrevet onsdag kl 08:34 .. Man er utslitt, at det eneste man vil er å sove, men søvn kommer ikke. Hører jo at man skal føle at man har mye energi. Men hender det at pasienter ligger og vrir og vender på seg fordi hjernen er på og eneste de vil er at det skrus av? Er dette bipolar, eller annet? Anonymkode: 9045e...a81 0 Siter
ISW Skrevet onsdag kl 14:42 Skrevet onsdag kl 14:42 Jeg tenker at dette er litt suspekt for en begynnende svingning, slik at du etter min mening bør diskutere det med lege eller behandler. Du bør også få noe hjelp til å sove for at ikke ting skal eskalere ytterligere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 08:17 Skrevet i går, 08:17 ISW skrev (17 timer siden): Jeg tenker at dette er litt suspekt for en begynnende svingning, slik at du etter min mening bør diskutere det med lege eller behandler. Du bør også få noe hjelp til å sove for at ikke ting skal eskalere ytterligere. Jeg har ikke dette nå, bare lurer på om det er vanlig hos noen med bipolar eller ikke? Hvis det har vært sånn i ukes eller månedsvis, er det da en begynnende svinging? Anonymkode: 9045e...a81 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg synes det lukter mest depresjon at man føler seg kjørt og ikke klarer å skru av tankekjør. Manier gir gjerne redusert behov for søvn etter hvert. Er tankeinnholdet mest depressivt, eller er det mer alt og ingenting/at du ikke klarer å "skru av deg selv"? Snakk med behandleren din som kjenner deg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden FjellOgDalar skrev (2 timer siden): Jeg synes det lukter mest depresjon at man føler seg kjørt og ikke klarer å skru av tankekjør. Manier gir gjerne redusert behov for søvn etter hvert. Er tankeinnholdet mest depressivt, eller er det mer alt og ingenting/at du ikke klarer å "skru av deg selv"? Snakk med behandleren din som kjenner deg Har vært mest tankekjør, selvbebreidelse, jobb og panikkanfall angående jobb. Mye panikk anfall egentlig som angår ting jeg husker på natten som jeg skulle ha gjort. Anonymkode: 9045e...a81 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Off, sånn er det slitsomt å ha det! Jeg er ikke noe fagperson, men jeg synes dette fortsatt høres mer ut som en form for depresjon enn mani. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.