AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:21 Skrevet onsdag kl 15:21 Jeg har ting jeg ikke tør snakke om fordi jeg skammer meg så mye. Anonymkode: c3c41...4b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:24 Skrevet onsdag kl 15:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ting jeg ikke tør snakke om fordi jeg skammer meg så mye. Anonymkode: c3c41...4b6 Vil anbefale deg å sette ord det på! Behandler kan ikke hjelpe deg om du skjuler viktig informasjon. Vet fra erfaring at det er vanskelig, men dette klarer du! Anonymkode: fef6c...25d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:26 Skrevet onsdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil anbefale deg å sette ord det på! Behandler kan ikke hjelpe deg om du skjuler viktig informasjon. Vet fra erfaring at det er vanskelig, men dette klarer du! Anonymkode: fef6c...25d Det er ikke store ting eller traumer o.l. Det er mer ting jeg har gjort og tenkt. Anonymkode: c3c41...4b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:28 Skrevet onsdag kl 15:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke store ting eller traumer o.l. Det er mer ting jeg har gjort og tenkt. Anonymkode: c3c41...4b6 Er det fortsatt verdt det å være ærlig om og snakke om? Anonymkode: c3c41...4b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:31 Skrevet onsdag kl 15:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det fortsatt verdt det å være ærlig om og snakke om? Anonymkode: c3c41...4b6 Det er helt nødvendig faktisk, for at behandler skal forstå deg bedre og bli kjent med deg Anonymkode: fef6c...25d 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 15:32 Skrevet onsdag kl 15:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det fortsatt verdt det å være ærlig om og snakke om? Anonymkode: c3c41...4b6 Man trenger ikke snakke om alt man har gjort og tenkt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:34 Skrevet onsdag kl 15:34 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er helt nødvendig faktisk, for at behandler skal forstå deg bedre og bli kjent med deg Anonymkode: fef6c...25d stjernestøv skrev (1 minutt siden): Man trenger ikke snakke om alt man har gjort og tenkt. To helt forskjellige svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Anonymkode: c3c41...4b6 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 15:36 Skrevet onsdag kl 15:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): To helt forskjellige svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Selvfølgelig skal man snakke om hva man tenker men ikke alt man har tenkt og gjort, ikke alt er relevant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:36 Skrevet onsdag kl 15:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): To helt forskjellige svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro? Anonymkode: c3c41...4b6 Hvis det er relevant for dine problemer i dag, så bør du sette ord på det. Skriftlig, muntlig. Skaper det trøbbel for deg i dag = snakk om det. Hvis det ikke er relevant, eller det ikke skaper utfordringer for deg i dag, så kan du fint holde det for deg selv. Anonymkode: ab022...946 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.