Gå til innhold

Snakker du om alt med din behandler eller er der ting du holder tilbake?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ting jeg ikke tør snakke om fordi jeg skammer meg så mye.

Anonymkode: c3c41...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ting jeg ikke tør snakke om fordi jeg skammer meg så mye.

Anonymkode: c3c41...4b6

Vil anbefale deg å sette ord det på! Behandler kan ikke hjelpe deg om du skjuler viktig informasjon. Vet fra erfaring at det er vanskelig, men dette klarer du!

Anonymkode: fef6c...25d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil anbefale deg å sette ord det på! Behandler kan ikke hjelpe deg om du skjuler viktig informasjon. Vet fra erfaring at det er vanskelig, men dette klarer du!

Anonymkode: fef6c...25d

Det er ikke store ting eller traumer o.l. Det er mer ting jeg har gjort og tenkt.

Anonymkode: c3c41...4b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke store ting eller traumer o.l. Det er mer ting jeg har gjort og tenkt.

Anonymkode: c3c41...4b6

Er det fortsatt verdt det å være ærlig om og snakke om?

Anonymkode: c3c41...4b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det fortsatt verdt det å være ærlig om og snakke om?

Anonymkode: c3c41...4b6

Det er helt nødvendig faktisk, for at behandler skal forstå deg bedre og bli kjent med deg 

Anonymkode: fef6c...25d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det fortsatt verdt det å være ærlig om og snakke om?

Anonymkode: c3c41...4b6

Man trenger ikke snakke om alt man har gjort og tenkt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er helt nødvendig faktisk, for at behandler skal forstå deg bedre og bli kjent med deg 

Anonymkode: fef6c...25d

 

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Man trenger ikke snakke om alt man har gjort og tenkt. 

To helt forskjellige svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro?

Anonymkode: c3c41...4b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

To helt forskjellige svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro?

Selvfølgelig skal man snakke om hva man tenker men ikke alt man har tenkt og gjort, ikke alt er relevant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

To helt forskjellige svar. Vet ikke helt hva jeg skal tro?

Anonymkode: c3c41...4b6

Hvis det er relevant for dine problemer i dag, så bør du sette ord på det. Skriftlig, muntlig. Skaper det trøbbel for deg i dag = snakk om det.

 

Hvis det ikke er relevant, eller det ikke skaper utfordringer for deg i dag, så kan du fint holde det for deg selv. 
 

 

Anonymkode: ab022...946

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...